Aukcijska prodaja legendarnog Toyota Supra modela Pola Vokera

Svako ko je upoznat sa Fast and Furious franšizom najverovatnije zna za čuveni model Toyota Supra koji je vozio pokojni Pol Voker u prvom filmu...

Čak i ako niste upoznati sa ovim filmovima, uticaj koji ovaj atuomobil ima na tjuning scenu sa početka dve hiljaditih dovoljno je veliki kako bi svako od ljubitelja autoindustrije došao u jednom momentu do njega, na jedan ili drugi način.

Sada, ovaj svetlo narandžasti 1994 Supra model postavljen je na prodajnu listu kuće Barrett-Jackson gde je ponuđen bez rezerve. Ovaj model je svoju karijeru počeo 2001. godine u prvom izdanju The Fast and the Furious filma, a nastavio je i u sledećem nastavku, dok svom budućem vlasniku donosi opsežnu dokumentaciju koja uključuje i sertifikat autentičnosti.

Eksterijer ovog legendarnog automobila finiširan je u Candy Orange bisernoj boji modela Lamborghini Diablo i poseduje ikonične Nuclear Gladiator grafike na stranicama. Vizuelna poboljšanja uključuju Bomex paket za karoseriju, haubu TRD stila, APR aluminijumsko repno krilo i devetnaestoinče Dazz Motorsport Racing Hart M5 točkove.

Po prirodi, filmski atuomobili gotovo nikada ne poseduju predivne enterijere, ali pošto je ovaj posebni korišćen za snimanje kadrova iz putničke kabine, kao dodatak eksterijeru, sve deluje da je u odličnoj formi. Posebni satovi, upravljač, sedišta i jedinice za glavu, možda predstavljaju previše upadljive elemente kada ih gledate pojedinačno, ali kada se uporede sa eksterijerom, onda se mogu učiniti prilično udržanim. Jedino što može biti pod znakom pitanja prestavlja imitacija manualnog šalthebla, ali stvari su mogle biti daleko gore.

Nažalost, za sve potencijalne kupce koji bi mogli da očekuju brutalne modifikacije performansi, važno je da znaju da ova mašina dolazi u fabričkom izdanju. Međutim, ovde se ne radi o standardnom modelu koji je loš u bilo kom smislu. Ispod haube ove filmske zvezde nalazi se renomirani 2JZ-GTE inlajn šestocilindraš, sa turbo punjenjem i tri litra zapremine, koji svu svoju snagu šalje na zadnje točkove putem četvorostepene automatske transmisije.

Aukcija će se održati od 17 do 19 juna, ali za sada ne postoje nikakve informacije niti procene vezane za to koliko bi ovaj automobil mogao zaraditi, ali ukoliko uzmemo u obzir njegovu istaknutu istoriju, lako je pretopstaviti da nikako neće otići novom vlasniku za male pare.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group