Audi planira oživljavanje svoje A2 linije

Audi A1 hečbek trenutno se prodaje u svojoj drugoj generaciji, ali ova linija najverovatnije neće dočekati treću...

Ovu informaciju su preneli brojni svetski mediji, nakon izjave generalnog direktora kompanije Audi, Markusa Duesmana, tokom predstavljanja novog E-Tron GT super sedan modela.

“U našem A1 segmentu posedujemo određene brendove u Volkswagen grupaciji koji su aktivni i veoma uspešni, sa velikim proizvodnim linijama, tako da upravo iz tog razloga preispitujemo A1 opseg”, rekao Markus Duesman.

A1 se takmiči u podkompakt segmentu, u kome su kupci uglavnom fokusirani na cenu umesto na prestiž. Međutim, kako gradovi postaju prenaseljeni, brojni vozači počeće sve više da cene male automobile. Shodno tome, Audi će najverovatnije prekinuti A1 liniju i zameniti je električnim automobilom u premijum segmentu, na isti način kao što se danas prodaje Q2 sabkompakt krosover SUV verzija.

Audi je već pokušao da se pronađe u ekološki fokusiranom subkompakt opsegu sa A2 linijom aluminijumske karoserije, ponuđenom na odabranim tržištima početkom novog milenijuma. Nemački proizvođač na kraju je zamenio ovaj model sa nešto konvencionalnijim A1 linijama, ali sada je pravo vreme da se vrati sa A2 opsegom, ili nečim sličnim, posebno kada uzmemo u obzir današnji sve veći fokus postavljen na svesti o životnom okruženju.

Audi je predstavio dva koncept modela A2 početkom prošle decenije, od kojih je prvi bio električni, istaknut na 2011 Frankfurt International Motor Show sajmu automobila, dok je drugi AI:ME takođe električni heč model, došao u svom koncept obliku tokom Auto Shanghai 2019 događaja. Sa pažnjom koju Volkswagen grupacija pruža svojoj novoj MEB električnoj platformi, ona svakako može podržati još jedan subkompakt opseg Audi modela, a VW će je najverovatnije predstaviti u narednim godinama i uključiti u ID.1 modele.

Direktor brenda tako đe je naglasio kako bi kupci trebalo da se navikavaju na činjenicu da će Audi polako da ukida linije motora sa unutrašnjim sagorevanjem, postepenim predstavljanjem novih električnih jedinica, pominjući primere u prelazima između Q3/Q3 Sportback i Q4 E-Tron/Q4 Sportback E-Tron varijanti.

“Kada govorimo o Q4 E-Tron modelima, posedujemo platformu sličnu jedinicama sa motorima unutrašnjeg sagorevanja, tako da prirodno ne želimo da napravimo isti portfolio u električnom izdanju”, dodao je Duesman. “Nastojaćemo namenski da gradimo električne automobile iz razloga što oni nude daleko više funkcionalnosti, kako bismo u narednih deset godina potpuno prekinuli naše linije koje pokreću različita goriva.”

N.Đ.

Izvor: Motor Authority

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group