Šef Aston Martina, Ulrich Bez je u svom poslednjem intervjuu izjavio da smatra da će se ime Lagonda vratiti na tržište. Nije bio spreman da kaže kada će se to dogoditi već samo da i dalje veruje u revitalizaciju ovog pomalo zaboravljenog branda.
Razlog probijanja Lagonde najviše leži u činjenici da to ime može iskoristiti za svaki potencijalni model izvan Aston Martinove linije, a posbno za SUV modele, a upravo ta vrsta vozila ima najviše šanse da bude prvi novi model pod Lagondinom značkom.
Činjenica da interes za takvim automobilima uprkos krizi ne prestaje, već naprotiv raste, što dokazuje i interes Bentleya, Rolls-Roycea, Lamborghinija i sl. za uključivanje u tržišnu utakmicu u tom segmentu, tera i Aston Martin da razmišlja u istom smeru i da pokuša da profitira od te odluke.
Aston Martin je 2009. na ženevskom auto salonu predstavio konceptnu Lagondu baziranunu na Mercedesovoj GL klasi, a koju je pokretao 6.0 V12 motor. Loše kritike i strah od krize su tada zaustavile dalji razvoj tog automobila.
Dokazana potražnja za SUV-ovima i produbljivanje saradnje sa Mercedesom i potvrđeni interes samog vođstva ovog britanskog proizvođača, bi lako mogli da rezultuju povratkom Lagonde kao brenda koji će predstavljati kombinaciju luksuza, performansi, vrhunske izrade i dodatne doze praktičnosti koju Aston Martin ne može da pruži.
O.R.