Alfa Romeo priznaje grešku: Junior Veloce EV ima 278 KS umesto 237 KS

Više slika

Više slika

Ovo je punih 39 KS više nego što je prvobitno najavljeno za najmoćniju verziju Alfa Romeo Junior...

Alfa Romeo je najavio revidiranu snagu za vrhunsku verziju svog malog SUV modela. Električni Junior Veloce sada ima 278 KS, što je 39 KS više nego što je prvobitno najavljeno.

Alfa Romeo Junior (ranije poznat kao Milano) imao je težak početak sa prinudnom promenom imena, ali sada stižu dobre vesti. Italijanski brend je objavio da vrhunski Veloce model EV sada ima impresivnih 278 KS (207 kW / 280 PS), što je značajno povećanje u odnosu na prvobitno navedenu snagu od 237 KS (177 kW / 240 PS).

Alfa Romeo je objavio revidirane specifikacije za Junior Veloce EV nakon završetka programa dinamičkog razvoja. Prema rečima proizvođača automobila, "testovi su pokazali da izlazna snaga električnog motora iznosi zdravih 280 KS (PS), što ga svrstava u rang sa performansama modela Giulia, Stelvio i Tonale Veloce." Kompanija je takođe otkrila podatke o obrtnom momentu motora, koji iznosi respektabilnih 345 Nm.

Ovo izaziva iznenađenje. Kako jedan proizvođač automobila može toliko potceniti snagu svog električnog vozila, i to za čitavih 39 KS (30 kW) neposredno pre lansiranja? Razlika između 237 KS i 278 KS je značajna, posebno kada ciljate na sportski imidž kao što to radi Alfa Romeo sa Junior Veloce modelom.

Junior Veloce je u početku očekivano delio svoj jedini električni motor sa blisko povezanim Abarth 600e i Lancia Ypsilon HF supermini. Ostaje da se vidi da li će Abarth i Lancia takođe povećati snagu svojih modela nakon dodatnih testova ili će ostati pri prvobitnoj snazi od 237 KS (177 kW / 240 PS).

Pored najsnažnijeg električnog motora, Alfa Romeo Junior Veloce se može pohvaliti i ovim karakteristikama:

  • Spuštena suspenzija za 25 mm u poređenju sa ostalim verzijama
  • Prednji i zadnji stabilizatori
  • Torsen diferencijal na prednjoj osovini
  • Gume od 20 inča sa poboljšanim prijanjanjem
  • Najdirektniji upravljač u segmentu
  • Kočnice sa većim prednjim diskovima od 380 mm sa četvoroklipnim monoblok čeljustima

Alfa Romeo tvrdi da sve ove nadogradnje omogućavaju Junioru da ponudi "najbolju vožnju u klasi", uporedivu sa ukinutim modelima Giulietta i Mito.

Sledeća faza za Junior je prva serija testova od strane novinara, koja je zakazana na Balocco test stazi, jer model još nije prošao fazu homologacije. Alfa Romeo je najavio da će novinari imati prvo iskustvo vožnje na Langhe konfiguraciji staze, koja se prostire na preko 20 km.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group