Pre nekoliko nedelja, Arnold Švarceneger predstavio je svetu prvi električni Hummer kompanije Kreisel Elecrtric, tokom otvaranja novog istraživačkog i razvojnog centra ovog brenda u Austriji...
“Kreisel Electric je elektrifikovala moju G klasu prošle zime, a sada je na red došao Hummer. Ukoliko nastavi ovim tempom, ja ću verovetno sledeći put leteti iz Los Anđelesa električnim avionom", izjavio je Terminator prijateljima i patronima ovog pionira visoke tehnologije, koji su više nego impresionirani elektrifikacijom ovog velikog terenskog vozila.
Kompanija Kreisel Electric razvila je ovaj terenski prototip na bazi H1 modela za samo dva meseca. Ovaj model je opremljen baterijama visokih performansi sa 100 kWh koje dolaze iz njihovog centra i hrane dva električna motora smeštena na prednjoj i zadnjoj osovini, dok sistemom točkovima isporučuje 490 ks. Vozilo može dostići brzine do 120 km/h i poseduje prelazni opseg od 300 km, sa ukupnom kilažom od 3.300 kg.
Standardna verzija američkog terenskog vozila troši oko 24 litre goriva na svakih sto kilometara i emituje oko 470g CO2/1 km. Sa električnim prototipovima, ova kompanija želi da svoju tehnologiju učini dostupnu u svakoj prilici. Međutim, Kreisel tvrdi da definitivno neće proizvoditi ove modele, ali ovaj Hummer je definitivno vuk u ovčijoj koži, toliko tih da se čak ni ove bojažljive životinje ne bi uplašile do njega.
U prisustvu austrijskog federalnog kancelara Kristijana Kerna i Arnolda Švarcenegera, Markus Kreisel otvorio je novi razvojni i proizvodni centar u Muhlkreis distriktu. Najnovija ustanova, koja se prostire na 7.000 m2 prostora, uključuje radionice za prototipove i kompletno automatizovanu liniju za baterijske pakete kompanije, namenjene malim serijama putničkih vozila, pikap kamioneta, autobusa, brodova i aviona, kao i dodatne solucije za skladištenje proizvoda.
N.Đ.