Sa Stivenom Vinkelmanom na kormilu od početka godine, Bugatti je razvio model Divo, ograničeno izdanje hiperautomobila baziranog na liniji Chiron...
Sada, Vinkelman nastavlja svoju ambicioznu stratešku borbu i izražava interesovanje za dodavanjem drugog modela u opseg francuskog proizvođača. Razgovarajući sa medijima, direktor kompanije Bugatti, rekao je kako poseduje dva stila karoserije na umu, kupe sa četvoro vrata i terenski.
Za sada najveći problem predstavlja glasina o tome da druga generacija modela kompanije Bugatti ne poseduje adekvatna sredstva za razvoj i istraživanje, a nju je direktor kompanije potvrdio izjavivši: „Mi ćemo morati da razmotrimo sve opcije pronalaženja investicija, istovremeno čekajući na njih, iz razloga što je Volkswagen grupacija uložila značajne investicije u projekte kao što su autonomne vozačke tehnologije i električni automobili“.
Jedan sajt veruje da će potencijalno drugo vozilo kompanije Bugatti biti terenac, u identičnim dimenzijama kao i Lamborghini Urus, koji je takođe Vinkelmanovo delo. Naravno, VW grupacija će svakako povući jasnu crtu između mogućeg Bugatti modela i pomenutog Urus terenca, kako ne bi bilo različitih sukoba na tržištu između njih.
Za sada, mi ne možemo da se ne pitamo, šta bi model o kome se govorka mogao biti - da li je on u stvari misteriozni kupe sa četvoro vrata, viđen krajem avgusta meseca. Ova mašina prvi put je primećena ispred dizajnerskog studija kompanije u Volfsburgu, a došla je sa svega nekoliko vidnih sličnosti sa modelom Chiron ispod kamuflaže.
Za razliku od Galibier koncepta, opremljenog sa motorom na prednjoj strani i pogonom na svim točkovima, predstavljenom pre devet godina, ovaj prototip deluje kao da poseduje srednji agregat. Niko za sada u javnosti nema ideju o tome da li će Bugatti sedan stići na pokretnu traku u skorijoj budućnosti, ali nam je potvrđeno iz vrha da je ovaj automobil sa četvoro vrata i dalje u igri.
Na fotografijama vidimo Bugatti Galibier Concept
N.Đ.