Za svoju 110o godišnjicu Buick je izabrao 11 modela koji su obeležili 11 decenija postojanja. Naravno biranje samo jednog modela za 10 godina rada je bio težak posao i dosta će se debate voditi oko toga da li su izabrali najbolje modele. Evo kako ti Buick vidi...
1903-1912: 1904 Buick Model B
Prvi Buick koji je ikada napravljen je izabran i za najreprezentativniji model prve dekade rada. Prvi automobil je prodat doktoru Herbertu Flintu.
1913-1922: 1916 D-45 Touring
Model D-45 touring je bio najprodavaniji model 1916. godine, kada se Buick prebacio sa četvoro na šestocilindrične motore. Prodaja je dostigla šestocifrene brojeve prvi put te godine i Buick je postao jedan od najprodavanijih brendova nekoliko godina kasnije.
1923-1932: 1931 Series 50
Godine 1931. Buick je ponovo nadogradio svoje motore na osam cilindara. Serija 50 je bila najprodavaniji model te godine, sa većim motorom i nadograđenim dizajnom.
1933-1942: 1936 Century
Buick Century je prikazao revolucionarnu viziju direktora Harlow Curtice-a za ovaj brend. Century je imao poseban dizajn i bio je prvi Buick koji me moga da ide preko 160km/h. Prodaja je skočila sa 53,249 na 168,596 i nastavila da raste.
1943-1952: 1949 Roadmaster
Roadmaster je uveo neke od najprepoznatljivijih detalja dizajna kod Buick-a. Ovo je jedan od modela koji kolekcionari najradije čuvaju i pojavljuje se u filmu "Rain Man".
1953-1962: 1953 Skylark
Buick je proslavio 50 godina postojanja sa modelom Skylark, ograničenom verzijom kabrioleta sa naprednim dizajnom i tehnologijom. Skylark je dolazio sa italijanskim felnama od žica i imenom vlasnika ugraviranim na volanu. Takođe su te godine predstavili V8 motore i Dynaflow automatske menjače.
1963-1972: 1963 Riviera
Verovatno jedan od najpoznatijih dizajnerskih poduhvata Buick-a, Riviera je bila moćan sportski kupe za koji je pričalo da je inspirisan Rolls Royce-om iz tih vremena.
1973-1982: 1975 Regal
Buick se dobro nosio sa krizom sa gorivom i 1975. predstavio Regal, koji je dolazio sa V6 motorom, dok je konkurencija nudila V8, sa daleko većom potrošnjom.
1983-1992: 1987 GNX
GNX iz 1987. ostaje najpoznatiji performance automobil koji je Buick ikada napravio sa V6 motorom i velikim uspehom ovog brenda u NASCAR seriji. Sa 276ks pod haubom, GNX je ubrzavao od 0 do 100km/h za 4,6 sekundi.
1993-2002: 1999 Century
Model iz 1999. Century je bio prvi automobil iz Buick-a koji se proizvodio u Kini. Odluka Buick-a da proizvodi automobile u Kini je dovela do toga da Azija sa 700,000 primeraka prodatih automobila postane najveće tržište za ovaj brend.
2003-2012: 2008 Enclave
Prema navodima, Enclave je postavila put trenutnom dizajn pravcu Buick-a, zajedno sa LaCrosee sedanom, koji je počeo da se prodaje 2010.
O.R.