‘ŠKODA VisionC’ design concept - Evolucija dizajna

Kao deo najsveobuhvatnije kampanje modela u istoriji brenda, ŠKODA obnavlja i širi svoj asortiman modela.

Dizajn jezik dinamičnog i elegantnog kupea sa petoro vrata 'ŠKODA VisionC' predstavlja sledeći evolutivni korak u ŠKODA dizajnu: dizajn postaje izražajan, dinamičan i emotivan, i podupire razvoj brenda.

Istovremeno, kupe koncept sa petoro vrata pokazuje mogućnosti inovativnog i emocionalnog dizajna. Kao kupe sa petoro vrata, "ŠKODA VisionC 'ima nov izražajan, dinamičan i emocionalan dizajnerski jezik. Uzajamno preplitanje mekih, blago oblikovanih, konkavnih i konveksnih površina, kao i oštre linije, precizno stvara neposredan uticaj.

Površine i proporcije pokazuju jasnu i upečatljivu interakciju svetlosti i senke. Prednji deo ima dah poverenja i energije, a vrata prtljažnika dodaju element iznenađenja, naglašena radikalnom završnicom.

Pored svoje kreativne ambicije, "ŠKODA VisionC 'impresivno demonstrira koncept dovitljivosti, projektovanje, inženjeringa, prostor, Škoda inženjera, a funkcionalnost i oblik kombinuju se u ubedljivu celinu.

"ŠKODA VisionC 'pruža dovoljno prostora za četiri osobe i njihov prtljag.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group