VW Passat Alltrack

Volksvagen je po prvi put predstavio verziju svog Passat-a koji je namenjen za malo ozbiljnije terene, pod nazivom Passat Alltrack. Svoju svetsku premijeru je doživeo na tokijskom sajmu automobila 3. decembra, a uskoro će biti u prodaji. Spolja, model Passat Alltrack izgleda kao da je namenjen za mnogo ozbiljnije terene zahvaljujući prednjem i zadnjem podvozju, zaštitnim crnim plastikama kojima su obloženi rubovi i bočni pragovi.

Namenjen je za neku laganu off-road vožnju, zahvaljujući raspoloživom 4Motion pogonu na svim točkovima. VW-ovi inženjeri su povećali klirens vozila sa 135mm na 165 mm, dok je prednji pristupni ugao je povećan sa 13,5 stepeni na 16 stepeni, a zadnji sa 11,9 stepeni na 13,6 stepeni. 

4Motion pogon na svim točkovima koristi elektro-hidraulično Haldex kvačilo. Pod normalnim uslovima, ono šalje 90% snage na prednju osovinu, a samo 10% na zadnju, mada kada je to potrebno skoro 100% snage može da bude usmereno ka zadnjoj osovini. Postoje četiri motora na raspolaganju, uključujući  2.0-litarski TDI dizel sa 140ks ili 170ks, 1.8-litarski TSI benzinski sa 160ks i 2.0-litarski TSI sa 210ks

Enterijer se nije preterano menjao i vrlo nam je dobro poznat. Jedina sitnica koja je dodata u enterijeru jeste logotip ALLTRACK koji se nalazi ispred ručice menjača i na pragovima vozila. Dolazi sa puno gedžeta koj su nekad korisni, a to su sistem sa automatsko parkiranje, sistem za upozoranje napuštanja kolovozne trake, automatsko kočenje u slučaju opasnosti, asistencija za silazak niz nizbrdicu kao i sistem koji nedozvoljava vozilu da krene unazad kada se nalazite na uzbrdici i mnogim drugim savremene generacije.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group