VW Golf 1.5 TSI Bluemotion - mikro hibrid sa dizel efikasnošću

VW je predstavio novu benzinsku verziju Golf opsega, za koju tvrdi da će ponuditi identičnu efikasnost potrošnje goriva kao dizel, po nešto nižoj ceni od benzinskih modela...

Novi VW Golf 1.5  TSI ACT Bluemotion napajan je sa verzijom TSI motora kompanije, koij poseduje 1,5 litara zapremine i 128 ks. Ovaj pogonski sklop poseduje aktivnu kontrolu cilindara, Active Cylinder Management sistem, koji može zatvoriti dva od četiri cilindra radi veće ekonomičnosti, ali i manjeg zagađenja onda kada je uparen sa sedmostepenim DSG menjačem.

Zapravo, Volkswagen tvrdi da 1.5 TSI ACT Bluemotion model, uparen sa DSG transmisijom, može biti klasifikovan kao mikro hibridni sistem zbog pokretačke funkcije ovog direktnog prenosa brzina. Ovaj menjač popušta pedalu akceleratora čim vozač popusti pritisak gasa ili kada model krene da se spušta nizbrdo, potpuno isključujući motor i razdvajajući ga prekida funkciju kvačila.

Nemački proizvođač tvrdi da je redukcija potrošnje goriva svedena 0.4lt/100km, u eko modu, koji funkcioniše uz pomoć električnog sistema sa 12 volti i kompaktnih litijum-jonskih baterija, zaduženih za snabdevanje energijom svih relevantnih sistema, dok je motor isključen.

Sudeći prema NEDC, VW Golf 1.5 TSI ACT Bluemotion vraća 4.8lt/100km u kombinovanoj vožnji, sa dodatnim padom ove cifre u urbanom okruženju na 4.0lt/100km, kada je motor uparen sa sedmostepenom DSG transmisijom.

Sam motor takođe sadrži i turbo punjenje opremljeno varijabilnom tehnologijom, koja funkcioniše na Milerovom procesu sagorevanja. Volkswagen je optimizovao kontrolu ventila sa ranije razvijenim ulaznim jedinicama kombinovanim sa višim sagorevanjem i turbinskim usisnikom, što omogućuje bolju efikasnost potrošnje goriva za 10%, kada se kombinuje sa slično pokretanim benzinskim motorima.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2020. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group