Vrhunac inžinjeringa i stila - novi McLaren GTS

McLaren je upravo predstavio svoj najnoviji model, GTS, koji dolazi kao zamena za model GT...

Novi GTS, koji se odlikuje super-lakom konstrukcijom, inženjerski je usavršen kako bi zadovoljio vozače koji traže dinamičku izuzetnost i uzbuđenje u vožnji karakteristično za McLaren, uz udobnost vožnje, prefinjenost i prostor za prtljag prilagođen svakodnevnim vožnjama i dužim putovanjima.

„Novi McLaren GTS nudi neuporediv spoj McLaren dinamike vožnje i performansi sa prefinjenošću i praktičnošću. Kada želite pravo iskustvo vožnje superautomobilom, GTS to pruža; kada želite opuštanje na dužem putovanju ili sa prtljagom za vikend odmor, GTS je idealan saputnik. Ovo je automobil koji je veran McLaren trkačkom DNK, ali sa višestrukim slojevima sposobnosti,” rekao je Majkl Lajters, izvršni direktor McLaren Automotive.

Zadržavajući osnovne McLaren atribute lepog, a funkcionalnog dizajna, vodećeg odnosa snage i težine u klasi - omogućenog korišćenjem laganog karbonskog vlakna centriranog oko jedinstvene monocoque šasije - i neuporedivih dinamičkih performansi, novi GTS je vizuelno još snažniji i nudi povećan izbor spoljašnjih i unutrašnjih specifikacija.

Elegantne spoljašnje linije GT modela ostaju osnova aerodinamičkog paketa i profila automobila, ali nove vizuelne nadogradnje znače da je GTS još samouvereniji. Na prednjem delu, 'čekićasta' stilizacija ažurirana je novim donjim prednjim branikom. Ovaj deo automobila sadrži novi oblikovane usisnike vazduha koji su izraženiji, sa širim otvorima za kanalisanje više vazduha u sistem hlađenja automobila. Prednji elementi mogu biti opciono izvedeni u sjajnom vizuelnom karbonskom vlaknu, odražavajući McLaren trkački DNK i dajući GTS modelu agresivniji izgled.

GTS se oslanja na šasiju od karbonskih vlakana MonoCell II-T, koja se odlikuje snažnom, ultra-laganom konstrukcijom i čvrstoćom koju zahteva McLaren superautomobil sa srednjim motorom. Standardni kompozitni krov napravljen je od recikliranog karbonskog vlakna, što predstavlja jedno od mnogih rešenja za uštedu težine unutar konstrukcije GTS modela koji doprinosi optimalnim performansama vozila i dinamici. Ovi izbori su ključni u omogućavanju GTS modelu da pruži uzbudljivo iskustvo vožnje superautomobilom, bez pogoršanja u kvalitetu vožnje, ili nepotrebne buke, grubosti i vibracija.

Sa samo 1,520kg, GTS je najlakši automobil u svojoj klasi i ima najbolji odnos snage i težine u segmentu od 418KS po toni. Snaga V8 M840TE 4.0-litarskog twin-turbo punjenog motora povećana je na 635KS pri 7,500rpm, dok dodatnih 15KS dolazi od povećanog obrtnog momenta radilice omogućenog agresivnijim faziranjem sagorevanja i revidiranim vremenom paljenja. Funkcija kontrolisanog starta je standardna; kada je aktivirana, GTS postiže 0-100km/h za samo 3,2 sekunde i 0-200km/h za samo 8,9 sekundi. Maksimalna brzina GTS-a je 326km/h.

GTS dolazi sa sedmostepenim SSG menjačem koji pruža glatke, besprekidne i brze promene u podrazumevanom režimu vožnje Comfort, obezbeđujući opuštajuće, ali brzo ubrzanje. Dalje od toga, vozač može poboljšati svoje iskustvo superautomobila sa dva dodatna režima vožnje - Sport i Track - putem Active Dynamics Panela. Sport uvodi povećanu dinamiku, sa tehnologijom trenutnog isključivanja varnice paljenja koja omogućava brže i agresivnije promene brzina. Track režim podiže ovo na viši nivo, maksimizirajući performanse menjača sa minimalnim gubitkom obrtnog momenta između promena brzina. Ručna kontrola promena brzina je moguća pomoću menjačkih poluga na upravljaču u bilo kojem od režima vožnje.

Podešavanje elektro-hidrauličnog upravljačkog sistema, standardno postavljenog ogibljenja koje sadrži adaptivno prigušenje sa proaktivnom kontrolom prigušenja, i snažnog karbonsko-keramičkog kočionog sistema su svi jedinstveni za GTS. Ovi elementi optimizuju srednje postavljen položaj V8 motora i laku konstrukciju za autentično iskustvo vožnje superautomobilom, sa prioritetom na balansu i agilnosti, ali ne na račun udobnosti i kvaliteta vožnje kada je to korisno.

GTS je opremljen sa kočionim diskovima od 390mm napred i 380mm pozadi, pri čemu su svi kreirani od karbonske keramike. Sa laganim šestoklipnim aluminijumskim kleštima (četiri klipa pozadi), kočioni sistem pruža sjajan osećaj i performanse,  a sposoban je da zaustavi automobil pri brzini od 100 km/h za samo 32 metra.

McLaren GTS dolazi sa standardnom garancijom od tri godine na vozilo sa neograničenom kilometražom, kao i sa garancijom od tri godine na boju i desetogodišnjom garancijom protiv proboja. GTS je pogodan za McLaren Extended Warranty, koja se može kupiti na period od 12 ili 24 meseca do ukupne garancije od 12 godina. Tri godine servisiranja vozila su uključene u McLaren Service Plan.

Kao ostvaren i funkcionalan pristup laganom McLaren superautomobilu, novi GTS zauzima svoje mesto u McLaren liniji koja će se nastaviti razvijati u 2024. godini i dalje.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group