Švedski i japanski giganti proizvodnje automobila, Volvo i Tojota, mogli bi da se ugase u narednoj godini. Tako bar tvrdi prestižni magazin 24/7 Wall Street.
Ovaj časopis je napravio listu od top 10 brendova koji će u najskorije vreme nestati sa američkog tržišta, a Mitsubishi zauzima 9. mesto ove neslavne liste. Kao argument ove tvrdnje oni navode ogroman pad prodaje automobila ove marke u SAD. Na ovo sigurno utiče i negativan publicitet u javnosti, kada je reč o pouzdanosti vozila, Mitsubishi prema rezultatima jedne opsežne ankete zauzima poslednju poziciju u konkurennciji 33 proizvođača automobila.
Volvo je s druge strane zautaeo 5. mesto na listi. Kolege iz Wall Streeta tvrde da je ponuda ove kompanije jednostavno suviše mala i skromna i da kao takva nema šanse da opstane na konkurentnom tržištu Sjedinjenih Država. Studija pokazuje da bi švedski proizvođač mogao da doživi krah i u Kini, obzirom da je procenat prodaje drastično opao u poslednjih godinu dana.
Inače, ova lista je sastavljena na osnovu 7 glavnih faktora - broj ostvarenih prodaja, gubitaka u poslovanju, povećanja troškova proizvodnje, kompanija koje su bankrotirale, kompanija koje su prodate, broj kupaca koji su brendovi izgubili i neuspele marketing kampanje.
M.D.