Uživajte u neverovatnom zvuku Mercedes-AMG ONE modela

Nakon dugog proizvodnog pakla koji je doneo i brojnih odlaganja premijere, Mercedes-AMG ONE model inspirisan F1 tehnologijom konačno je krenuo sa isporukama...

On je nedavno imao javni debi tokom legendarnog Goodwood Festival of Speed događaja, na kome je mogao biti viđen na brdskom usponu sa svojim zadivljujućim V6 agregatom zapremine 1,6 litara koji se čuo daleko.

Za sve ljude koji nisu upoznati sa pričom vezanom za ovaj hiperautomobil potrebno je naglasiti da se njegov pogon zaista oslanja na 1,6 litara veliki V6 agregat i da je to zbog toga što je on baziran na pravoj moćnoj jedinici, hibridnom sistemu i transmisiji koja se koristi u Mercedes-AMG F1 automobilu. Ovaj sistem isporučuje masivnih 1.049 ks i može ubrzati od nule do dvesta kilometara na sat za svega sedam sekundi, sa maksimalnom brzinom od 352 km/h.

Iako smo do sada imali više prilika da vidimo ovaj automobil i poznajemo njegov veliki potencijal po pitanju performansi, ovo je ipak prvi put da ova mašina može biti viđena uživo i imala je priliku da se takmiči u najpoznatijem brdskom usponu na svetu bez bojazni da će je predstavnici zakona na tom putu usporiti.

Ono što je za posmatrače ipak pomalo frustriralo jeste da ovaj model nije izvezao trku kako bi publiku držao na ivici stolica, niti je leteo krivinama gazeći travu pokraj puta točkovima, a umesto toga, Mercedes-AMG ONE je uglavnom imao zabavno vreme bez ikakvih ciljeva za postavljanjem najbržeg vremena ove brdske trke.

Zapravo, on je predstavio sve što je želeo, zaustavljajući se nasred brda kako bi izbacio zadnje krilo i predstavio neverovatnu aktivnu aerodinamičku opremu na svojoj karoseriji. Čitav model deluje kao da se spušta dok njegov ostatak oživljava na sve strane. Prednji zakrilci se okreću kao na robotu nagore dok se krilo opremljeno DRS sistemom aktivira kao ništa slično što smo do sada imali priliku da vidimo na putu.

Gotovo podjednako je impresivno koliko ovaj model stoji visoko iznad zemlje, dovoljno kako bismo mogli pretpostaviti da je izvanredan za svakodnevnu vožnju, što je posebno očigledno na samom startu brdskog uspona. Iako ne možemo zamisliti da će neko zapravo voziti ovaj automobil toliko često, veoma je interesantno videti koliko on zapravo može biti sposoban na putu ukoliko neki vlasnik bude dovoljno odvažan.  

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2022. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group