Posto je najnovija, četvrta generacija modela Clio već predstavljena početkom jula, nema više potrebe da se sportska verzija ovog modela kamuflira.
Sada kada kamuflažne folije više nema tu, možemo videti da se novi Clio RS odlikuje većim prednjim branikom sa većim usisnicima vazduha i drugačijim linijama koji RS modelu daju znatno agresivniji izgled. Sa bočne strane modela Clio RS videćemo nove pragove, nove felne, kao i veći krovni spojler. Kada je u pitanju zadnji deo automobila, više nema šminkerskog difuzora, a on je zamijenjen znatno ozbiljnijim difuzorom iz čijih krajeva štrče kockasti izduvni topovi.
Jedna vrlo bitna stavka ovog automobila, jesto to što će ovo biti prvi Clio RS koji neće biti dostupan u verziji sa troja vrata, već samo kao model sa pet vrata. Takođe ovo je i prvi Clio RS koji će ispod haube imati 1.6-litarski turbom benzinski agregat koji je pozajmljen od Nissan-ovog modela Juke.
Vrlo je moguće da ovaj motor nekima neće biti drag kao 2.0-litarski atmosferski kojeg menja, ali veoma je sigurno da njegaova snaga od 200 konja, neće nikog razočarati, a uz to će biti 100 kg lakši do prethodnog modela.
Motor će biti uparen sa šestostepenim automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom, a brzine će se menjati pomoći "šamaraljki" koje se nalaze iza volana. Još uvek nije poznati da li će Francuska kompanija Renault predstaviti Clio RS na sajmu automobila u Parizu, ali je sigurno da će imati svoju premijeru pre kraja godine.