Nebitno koliko se uštedi na gorivu i porezu, za određen broj kupaca, dizajn je oduvek bio prepreka u kupovini Prius-a...
Toyota je očigledno to i sama shvatila, tako da iako Prius beleži rekordnu prodaju, planira da promeni dizajn Prius-a i da se okane izgleda koji ga prati već godinama unazad.
"Postoji želja među našim kupcima da novi dizajn Prius-a ugleda svetlost dana" izjavio je podpredsednik Toyote za američko tržište Kris Hosteter.
Hosteter koji zajedno sa dizajnerskim timom radi na novom izgledu Prius-a priznaje da su možda pogrešili time što se izgled Prius-a ne menja već neko vreme.
Nezavisni analista auto sveta, Džon Volković je izjavio da je dosadašnji izgled Prius-a bio odličan za početnu fazu modela. Bio je jedinstven i govorio je "Ovo je hibridno vozilo"... Ali i on se slaže da je definitivno vreme da se proširi tržište uvođenjem novog, dopadljivijeg dizajna.