Toyota Corolla 2014!

Ovo je jedanaesta generacija Tojotinog najprodavanijeg modela u svetu, a drugog najprodavanijeg u Americi, odmah posle Camry-ja. Toyota Corolla 2014 je sinoć imala svoju svetsku premijeru u Santa Monici u Kaliforniji...

 

Toyota nas je pripremila za novu Corollu kada je prikazala Furia koncept u Detroitu ove godine. Vidi se dosta uticaja većeg Avalona, spolja na prednjem delu, kod nove maske i svetlosnig grupa, a pogotovu iznutra sa kontrolnom tablom koja je daleko naprednija i zanimljivija nego na prošlom modelu.

Novi enterijer je napravljen za veću kabinu koja je dobijena boljom osovinskim razmakom od 2700mm, što je povećalo prostor na zadnjem sedištu za 75mm.

Nova Corolla 2014 je dugačka 4,650mm, široka 1,776mm i visoka 1,455mm, što znači da je 99mm duža, 16mm šira u 10mm niža nego automobil prošle generacije.

Ukoliko otvorite haubu, naći ćete jedan od dva dostupna 1.8 benzinca sa 132ks u LE i S modelima i drugi sa 140ks u novoj Eco verziji. 

Možete da birate između tri dostupna menjača, manuelni šestostepeni za Corollu L i S, četvorostepeni automatik za osnovni L model (da Toyota i dalje ima takav menjač) i novi sedmostepeni CVT menjač za S, LE i Eco. 

Cene se ne znaju još uvek, ali se očekuju uskoro kada će Toyota objaviti početak prodaje za Corollu 2014, kojoj će konkurencija biti Honda Civic, Ford Focus, Kia Forte i Dodge Dart.

O.R.

 

Zvanično saopštenje : 

Toyota Corolla je najprodavaniji automobil na svetu. Do danas je širom sveta prodato 40 miliona Corolla, od kada je prva generacija predstavljena 1966, pre 47 godina.

Uvođenjem nove Corolle - 11. generacije - ona se sada proizvodi u 16 fabrika i prodaje u preko 150 zemalja širom planete.

Shinichi Yasui, glavni inženjer, veruje da je ovakav podvig postignut zato što je svaka nova generacija sledila filozofiju koju je postavio Tatsuo Hasegawa, glavni inženjer prve generacije modela. Ova filozofija može da se sažme u rečenici „Corolla donosi sreću i blagostanje ljudima širom sveta“.

 

Svakom novom generacijom, Corolla je primenjivala nove koncepte i tehnologije, a u okviru Toyote Corola je preuzela ulogu lidera u procesu motorizacije Japana i ostatka sveta.

Ipak, pred Corollom su sada još veći izazovi, jer neprekidan uspeh zahteva pažljivo razmatranje različitih i uvek drugačijih zahteva i očekivanja u različitim regionima širom sveta. Stoga, temeljna analiza i praćenje reakcije kupaca su bili sastavni deo razvoja nove Corolle. To je ključan deo standardnih Toyotinih procesa proizvodnje.

Kompanija je stvorila automobil u čije gene je utkana filozofija prve generacije Corolle - automobil vrhunskog kvaliteta, trajnosti i pouzdanosti, koji ispunjava očekivanja svakog tržišta širom sveta, uz rešenost da premaši ta očekivanja u svim najvažnijim segmentima.

Rezultat je nova, 11. generacija Corolle - automobil koji je nasledio 47 godina dugu tradiciju Corolle, ali sada kreiran da zadovolji potrebe još šireg kruga kupaca. Ona ima napredan, moderniji dizajn; veću prostranost, udobnost, praktičnost i lakoću korišćenja; ekonomičnost bez premca, poboljšanu voznu dinamiku i napredne bezbednosne karakteristike.

Povrh svega, nova Corolla se oslanja na legendaran kvalitet, trajnost i pouzdanost ovog modela, uz znatno poboljšan kvalitet svakog aspekta dizajna i konstrukcije, dok i dalje nudi izvanrednu vrednost za uložen novac na svakom tržištu, širom sveta.

 

Šta nam donosi nova Corolla?

 

Jedanaestu generaciju Corolle odlikuje potpuno novi dizajn spoljašnjosti. Naglasak je na dužem međuosovinskom rastojanju i manjoj ukupnoj težini. Dizajn kombinuje čiste linije i uravnotežene proporcije, što novoj Corolli daje prefinjeniji izgled i prestižan, savremen imidž.

Sa dužinom od 4620 mm, širinom od 1775 mm i visinom od 1465 mm, ova nova Toyota je za 80 mm duža i 15 mm šira, a opet 5 mm niža od svog prethodnika. Zadnji prepust je smanjen za 25 mm, dok je prednji povećan za 5 mm, a međuosovinsko rastojanje produženo za primetnih 100 mm.

Nova Corolla predstavlja evoluciju novog Toyotinog dizajnerskog jezika.

 

Corolla ima duže međuosovinsko rastojanje, niže težište, sveukupno manju težinu, bolje aerodinamične performanse radi veće stabilnosti pri velikim brzinama, bolji položaj vozača, kao i novi Multidrive S CVT menjač sa sportskim režimom.

Takođe ima lakšu, a čvršću strukturu karoserije, revidirano ogibljenje i direktnije upravljanje.

Konstruisana je da pruži najviše standarde aktivne i pasivne bezbednosti, uz veću zaštitu pešaka prilikom sudara. Ova nova Toyota planira da dobije maksimalno bodovanje od 5 zvezdica, na novom strožijem Euro NCAP programu testiranja bezbednosti.

Čitav asortiman motora nove Corolle za 2013. godinu ima niže emisije i najekonomičniju potrošnju goriva u klasi, zbog čega kupci mogu da uživaju u niskim troškovima vlasništva nad vozilom.

Asortiman motora se sastoji od 1,4 litarskog D-4D turbodizel motora i četiri benzinska motora: 1,33 litarskog Dual VVT-i agregata, 1,6 litarskog motora koji je dostupan sa Dual VVT-i i Valvematic sistemima, kao i novog 1,8 litarskog Dual VVT-i motora.

1,8 litarski Dual VVT-i benzinski motor je standardno opremljen novim izuzetno efikasnim Multidrive S automatskim menjačem, sa velikim brojem brzina. Svi ostali motori u ponudi opremljeni su ručnim menjačem sa šest brzina. Takođe, 1,4 D-4D agregat može da se „udruži“ sa Toyotinim MultiMode automatizovanim ručnim menjačem, dok obe 1,6 litarske varijante benzinskog motora mogu da se opreme novim Multimode S automatskim menjačem.

Svaki motor karakterišu izvanredne performanse i ekonomičnost Toyota Optimal Drive tehnologije, kao i usaglašenost sa Euro 5+ standardima o emisijama.

Bezbednost svake komponente u slučaju sudara je maksimalno povećanja pomoću računarski vođenog inženjeringa (CAE) i višestrukog eksperimentalnog testiranja prototipa.  

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group