Sportski automobili za manje od 5.000

Više slika

Više slika

U slučaju da tražite nešto zabavno, ali u isto vreme i jeftino, ovo su automobili koji predstavljaju idealno rešenje za vas.

Kada su kompanije Toyota i Subaru udružile snage kako bi izgradile zajednički projekat modela GT86/BRZ, njihov cilj je bio da naprave pristupačan sportski automobil za široke mase. Nažalost, ova saradnja nije predstavljala veliki uspeh i mislimo da je tome najviše doprinela njena cena. Jedan ovakav automobil je nov koštao oko 25.000 $, što zvuči kao sasvim razumna cena za jedan sportski model, ali za neke od nas ovo i dalje predstavlja nešto što je van svakog domašaja.

Za sve ljude koji žele sportski automobil, ali ne mogu sebi da priušte nešto novo, predstavljamo pet primera koji mogu biti kupljeni po ceni ispod 5.000 €.

Z3

Z3 je predstavljao okretnog sportaka kompanije BMW, a sada može biti kupljen po prilično povoljnim cenama. Na tržištu se mogu pronaći modeli iz 1999. godine, u idealnom stanju, koji su procenjeni na oko i do 4.000 €.

Ovakvi modeli Z3 automobila uglavnom dolaze sa pravolinijskim V6 motorima zapremine 2,5 litara i 170 ks, što u ovo vreme ne deluje kao mnogo, ali je zapravo, više nego š'to možete dobiti od potpuno novog modela Mazda Miata, koji košta gotovo 22.208 €. Za samo jednu petinu cene novog sportskog automobila možete dobiti prestiž BNW kompanije i neodoljivu jednostavnost sportaka sa kraja devete decenije prošlog veka.

RX-7

Pre nego što je mazda odlučila da revolucionalizuje tržište pristupačnih sportskih automobila sa svojim modelom Miata, ona je konstruisala zadivljujući RX7. Ovo je veoma interesantan automobil u svim svojim generacijama, ali bismo se mi ipak fokusirali samo na treću generaciju FC modela. Na svetskom tržištu je moguće pronaći modele iz 1987. godine koji na odometru imaju manje od 100.000 pređenih kilometara.

RX-7 dolazi sa jedinstvenim rotacionim motorom zapremine 1,3 litre i 146 ks. Ovo je doprinelo odličnoj prodaji RX7 automobila na tržištima koja su forsirala modele sa više od 1,5 litara zapremine. Kada je bio nov, RX7 je izgledao kao pomalo neobičan izbor sportskog automobila pored nečega sa velikim motorom nalik Corvette, ali ga je njegova mala kilaža učinila trkačkim pastuvom.

MR2

Kada kreirate savršeni sportski automobil, teško je zamisliti bilo šta bolje od dizajna srednjeg motora. automobili srednjih motora su veoma dobro izbalansirani, ali su nažalost veoma skupi i komplikovani za izgradnju. Na svu sreću, kompanija Toyota je započela kreiranje jeftinih sportista srednjih motora, čije su cene sada neverovatno niske.

Kada smo istraživali najnoviju treću generaciju modela Toyota MR2, naišli smo na 2.000 modela sa manje od 100.000 pređenih kilometara u karijeri. Motor sa četiri cilindra, 1,8 litara i 138 ks možda jeste preuzet iz modela Corolla, ali ovaj mali sportski automobil nudi neverovatno upravljanje.

Mk4 GTI

Mk4 GTI je bio dostupan sa VR6 motorom od 2,8 litara i 200 ks. Kompanija Volkswagen više ne proizvodi GTI modele sa šest ventila, što predtavlja pravu štetu. Motor ovih Golf automobila je posedovao najlepši zvuk svih vremena i davao je GTI modelima jednu od najboljih izduvnih nota koje se mogu pronaći u kompaktnim vozilima. Uverite se sami...

924

Danas Porsche 924 nije jedan od najistajknutijih kolekcionarskih automobila na tržištu. Ovo znači da je 924 automobile moguće kupiti po neverovatno niskim cenama. 924 nikada nije bio prebrz, ali je turbo model dolazio sa dvolitarskim Audi motorom od četiri cilindra. 924 Turbo proizvodi 170 ks zahvaljujući K-26 turbopunjaču sa 10 PSI potiska.

Neverovatan podatak predstavlja činjenica da je na tržištu uopšte moguće pronaći turbo Porsche po ceni manjoj od 5.000 € i dok 924 nije samo veoma privlačan sportski model automobila, on takođe važi kao potencijalni kandidat za buduće kolekcionarsko vozilo visoke vrednosti.

N.Đ. 

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group