Porsche je na auto salonu u Los Angelesu i službeno predstavio svoj novi SUV/crossover - model Macan.
Baby Cayenne kako mu mnogi tepaju je od svog većeg brata preuzeo osnovne smerove u dizajnu i stylingu, a reč je o automobilu dimenzija 4699/1923/1624 mm što ga čini 146 mm kraćim, 16 mm užim i 82 mm nižim od Cayennea. U poređenju sa Audijem Q5 od kojeg je pozajmio platformu i mnoga tehnička rešenja Macan je 70 mm duži, 24 mm širi i 30 mm niži.
Macan je spreda opremljen dvostrukim poprečnim ramenima i zadnjim multi-linkom, a vozač će moći da izabere tvrdoću vešanja. Tu je elektro-mehanički volan kao i opciono vazdušno vešanje. U Porscheu tvrde da su komponente vešanja posebno razvijene i izrađene za ovaj model, a većoj stabilnosti i agilnosti automobila će svakako pripomoći i 35 napred i 36 mm pozadi širi trag točkova u odnosu na spomenuti Q5, koji je poslužio kao osnova za razvoj Macana.
U startu Macan će biti dostupan sa tri motora. Prvi model u ponudi je Macan S koji će pokretati V6 3.0 bi-turbo snage 340 KS (250 kW) koji uparen sa 7-stepenim PDK menjačem omogućava ovom automobilu ubrzanje do 100 km/h za 5,4 sekunde (5,2 s opcionim Sport Chrono paketom). Najveća će mu brzina iznositi 254 km/h, a prosečna potrošnja će se kretati između 8,7 i 9 l/100 km.
Sledeći je Macan S Diesel sa takođe V6 3.0 bi-turbo motorom snage 258 KS (190 kW) što je dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za 6,3 sekunde (6,1 s sa Sport Chrono paketom) i najveću brzinu od 230 km/h. Prosečna potrošnja sa ovim motorom će se kretati između 6,1 i 6,3 l/100 km.
Vrh trenutne ponude će činiti Macan Turbo sa V6 3,6 bi-turbo motorom snage 400 KS (294 kW) sa kojim će ubrzavati do 100 km/h za 4,8 sekundi (4,6 s sa Sport Chronom paketom) i dostizati najveću brzinu od 266 km/h. Prosečna potrošnja će se kretati između 8,9 i 9,2 l/100 km.
Kasnije bi ponudi trebali da se priključe i dva 4-cilindrična 2,0 turbo motora, jedan benzinski i jedan diesel snage 280 i 240 KS. Biće to prvi 4-cilindrični Porscheovi modeli još je od 968-ice čija je proizvodnja prestala 1995.
Macan S i S Diesel će biti standardno opremljeni 18-colnim felnama sa gumama dimenzija 235/60 napred i 255/55 pozadi. Macan Turbo će dobiti 19-colne felne sa gumama 235/55, odnosno 255/50. Kupci će u opcionoj opremi moći da izaberu točkove do najveće veličine od 21 cola.
Macan na nemačko tržište stiže naredne godine sa početnom cenom od 57.930, koliko će koštati S i S Diesel, dok će za Turbo biti potrebno izdvojiti 79.826 Eura.
O.R.