Škoda predstavlja novo punokrvno reli izdanje modela Fabia

Više slika

Više slika

Ovo što možemo videti u galeriji ne predstavlja redizajnirani model Fabia linije, namenjen zameni trenutne generacije, već potpuno novu varijantu trkačkog automobila češke kompanije...

Fabia Rally2 Evo Edition 120 proslavnja sto dvadeset godina trkačke istorije češkog proizvođača automobila. Već dostupna za kupce, nova verzija kreirana je od strane Skoda Motorsport divizije u svega dvanaest primeraka, poseduje većinu tehničkih poboljšanja uključenih na 2021 Fabia Rally2 Evo varijantama,komplementirana je dodatnom opremom u paketu ekskluzivnom za njenu ograničenu seriju.

Pored posebne liverije, zelenih magnezijumskih točkova i dodatnih LED svetala, novi automobili poseduju ostavinske segmente ili mreže namenjene ličnim stvarima, alatu, rezervnim delovima i ostaloj opremi. Novi modeli takođe poseduju i mesta za odlaganje pijaće vode, flaša za automobilske tečnosti, nosače i kaiše, kao i posebnu oznaku na kojoj je moguće videti proizvodni broj i unikatane pozdravne poruke podeljene na dva monitora. Kompletirajući ovu jedinstvenu ponudu dolazi poseban ranac, praćen maketom automobila kreiranom u odnosu 1 prema 18.   

Što se tiče promena kreiranih na regularnim Fabia reli modelima za ovu sezonu, one uključuju poboljšanje na interkulerima, optimizovane izduvne grane, nove tajminge ventila, novu postavku elektronskog mapiranja, bolju razmenu gasa i pripremu smeše u komori za sagorevanje. Modovi će povećati izlaznu snagu za tri konja, na ukupnih 287 ks, u zavisnosti od kvaliteta goriva.

Štaviše, dodatno kalibrirani amortizeri uključeni su radi poboljšanog prijanjanja na različitim površinama, zajedno sa ojačanim podramom zadnje osovine i posebnim sistemom za hlađenje zadnjih kočnica, zvanično patentiranog radi upotrebe na asfaltnim površinama. Dugmići na upravljaču potpuno su rearanžirani radi popravljanja komfora posade.

Kupci mogu očekivati da će ovaj reli model imati nešto više opcija, kao što je duži set brzina, daleko pogodniji reli trkama, sa višim prosečnim brzinama, od oko 202 km/h, dok za nešto poroznije podloge kompanija nudi treći set rampi diferencijala, koji može biti korišćen kako po asfaltu, tako i po različitim terenskim podlogama.

N.Đ.

Izvor: Carscoops

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group