Novi SCG004S će koristiti motor GT-R modela sa 690 ks

Više slika

Više slika

Kada je kompanija Scuderia Cameron Glickenhaus predstavila svoj SCG004S model prošlog novembra, potvrđeno je da će on koristiti petolitarski V8 motor sa 650 ks...

Međutim, prema izjavi vlasnika kompanije, Džima Glikenhausa, sada u novom superautomobilu možemo očekivati VR38DETT V6 motor zapremine 3,8 litara, sa dve turbine, iz modela Nissan GT-R.

Ovaj model možda jeste izgubio dva cilindra na svom putu do proizvodnje, ali SCG004S će ipak isporučivati 690 ks, što je oko 40 ks više od planiranog, u svom baznom nivou, a ukoliko kupci nisu zadovoljni sa ovim performansama, mogu dobiti još više konjića.

Za razliku od GT-R automobila, koji je ekskluzivno ponuđen sa pedalnim menjačem duplog kvačila, SCG004S će biti dostupan sa šestostepenim manualnim menjačem, dok će automatik dolaziti kao opcija.

Glikenhaus tvrdi da se opredelio za motor modela GT-R iz razloga što je lakši od V8 jedinice i praktnično neuništiv. Ovo je verovatno glavna stavka koja je dovela do toga da se SCG004S trkačka varijanta sledeće godine takmiči na Nurburgring 24 Hours trci takođe sa GT-R motorom.

Testiranje novog, ulično legalnog, SCG004S modela otpočeće sledećeg meseca, pre nego što kupci dobiju svoje primerke do kraja ove godine. Cene ovog automobila startuju sa 326.120, dok kompanija Scuderia Cameron Glickenhaus namerava da proizvodi do 250 jedinica godišnje.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group