Redizajnirani Mazda 6 karavan donosi izgled premijum modela

Više slika

Više slika

Redizajnirani Mazda 6 karavan model proleteo je ispod radara na ženevskom sajmu automobila, ali je i dalje vredan pomena, posebno zbog svih poboljšanja koja su u njega uključena...

Počevši sa spoljne strane, ovaj karavan prati korake redizajnirane sedan varijante i usvaja potpuno novu mrežastu masku hladnjaka, sa dubljim i nešto intrigatnijim obrascima. Maska je okružena restilizovanim farovima koji poseduju LED dnevna svetla i migavce, kao i potpuno nove, integrisane maglenke. Ostale promene uključuju dodatne boje karoserije i restilizovane aluminijumske točkove od 17 ili 19 inča.

Enterijer putničke kabine dobio je prilično skromna poboljšanja, a ona su fokusirana na tehnologiju i materijale visokog kvaliteta. Pre svega automobil je opremljen potpuno novim sedištima, koja poseduju dublje podloge i šire jastučiće radi većeg komfora. Model takođe poseduje i osmoinčni informativno zabavni sistem, restilizovanu, moderniju instrument tablu i tapacirunge na vratima.

Varijante sa vrha linije, u ponudi poseduju asortiman aksesoara i opreme, koji uključuju sedmoinčni TFT LCD displej, ugrađen u instrument tablu, potpuno novi Active Driving Display, koji projektuje informacije direktno na šoferšajbnu modela. Mazda6 karavan takođe može biti opremljen sa potpuno novim prednjim sedištima sa ventilacijom i luksuznim paketom koji dodaje postave od napa kože, drvene akcente i nekoliko različitih vrsta finiša u enterijeru.

Linija motora nove karavan varijante poboljšana je dodatno, a inžinjeri kompanije fokusirali su se na uvećanje performansi i smanjenja potrošnje goriva i emisija štetnih gasova u atmosferi. Na benzinskom polju, tu su SKYACTIV-G 2.0 jedinice, dobre za 145 ks i 165 ks. Kupci takođe mogu poručiti motore zapremine 2,5 litara koje isporučuju 194 ks i 258 Nm obrtnog momenta.

Ulazni nivo dizel modela startuje sa SKYACTIV-D 2.2 motorima, koji proizvode 150 ks i 380 Nm obrtnog momenta. U ovom opsegu nalaze se i redizajnirane verzije, koje stvaraju 184 ks i 445 Nm obrtnog momenta.

Pored poboljšane linije motora, karavan sada poseduje i modifikovano vešanje, sa novim amortizerima i stabilizatorima, ovoga puta postavljenim na montažnim nosačima. Iz kompanije Mazda tvrde da sve pomenute promene mogu isporučiti vozačima daleko uglađeniji i linearniji način vožnje.

Inžinjeri japanskog brenda fokusirali su se i na popravljanje nivoa buke i vibracije vozila, ojačavajući ključne tačke na karoseriji i dodajući tanje podne panele. Kompanija je takođe instalirala materijale koji apsorbuju vibracije u centralnom tunelu karoserije i modifikovala potpuno internu strukturu krovnog dela putničke kabine.

Na bezbednosnom planu, Mazda 6 karavan nudi širok opseg i-ACTIVSENSE sigurnosnih tehnologija. Najistaknutije su svakako redizajnirani Mazda Rader sistem kontrole krstarenja, koji sada radi pri svim brzinama, ali i 360° View Monitor sistem kamera koji korsiti optiku kako bi predstavio okruženje automobila na monitoru u enterijeru atuomobila.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group