Prvi kiperi i šleperi na vodonični pogon stižu sledeće godine u Francusku

Kamionska industrija mogla bi da krene put vodonično napajane budućnosti, posebno ukoliko se za to bude pitao brend Gaussin...

Francuska inžinjerska firma nedavno je predstavila novu "skejtbord" platformu za kipere i šlepere, koja obećava samoodrživo krstarenje, oslobođeno bilo kakvih štetnih emisija.

Ovaj raznovrsni sistem dolazi u dve različite varijante, od kojih obe mogu pomoći da se ovaj kamionski segment dalje približi ekološko ispravnoj vrsti transporta. Dizajnirana za šleper i kiper operacije, ova konfiguracija napajana vodonikom nudi opseg od gotovo 805 kilometara između dva punjenja i donosi mogućnost punjenja u roku manjem od dvadeset minuta. Sa druge strane, potpuno električna konfiguracija je namenjena kraćim destinacijama i obećava opseg od oko 290 kilometara u baterijskoj rezervi, dok zamena baterija u ovom sistemu zahteva svega tri minuta.

Dizajniran za tradicionalne građevinske i nove transportne kompanije koje stupaju na scenu, modularni kotrljajući sistem može biti uklopljen sa standardnim Class 8 traktorom i biti u mogućnosti da nosi od 18 do 44 tona u dve konfiguracije. Ovaj sistem poseduje ultra-laku šasiju i otvoren interfejs koji se može povezati sa autonomnim vozačkim tehnologijama, kada one postanu realnost. Ovaj sistem je takođe dostupan u nekoliko dužina, visina i konfiguracija osovina, kako bi se prilagodio različitim potrebama tržišta.

Gaussin je takođe upošljen od stane francuske kompanije ECT, specijalizovane u upravljanju građevinskim otpadom, kako bi razvio tri vodonički napajanih kamiona. Ovaj trio kipera asistiraće u građevinskim radnicima i mašineriji tokom iskopavanja na lokacijama smeštenim u urbanim sredina, a svaki od njih posedovaće različite zadatke. Dodatno, 10×4 kiperi sa sedamdeset tona nosivosti i deset autonomnih radnih sati, prenosiće iskopanu zemlju i odrađivati transport do krajne destinacije sa lica mesta.

Stoga, samoupravljajući 10x4 kiper bez kabine moći će da nosi dodatnih 24 procenata tereta, dok će nekoliko 4x2 modela sa traktorima i nosivosti od 44 tone, biti ponuđeni ovom prendu sa oko 483 kilometra prelaznog opsega biti korišćeni za ulični transport do i od građevinske lokacije. Prvi kamioni ove kompanije stići će na gradilišta sledeće godine.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group