Prvi električni model kompanije Bentley imaće najbolje ubrzanje na svetu

Kompanija Bentley gaji velike ambicije kada je u pitanju njen prvi električni model, toliko da bi on sa lakoćom mogao postati najbrži proizvodni model na svetu...

Britanski proizvođač automobila predstaviće tržištu svoj prvi EV model polovinom tekuće dekade i tokom poslednjeg intervjua datog Auto News Europe publikaciji, izvršni direktor kompanije Bentley, Adrian Halmark, sugerisao je da će njihov prvenac posedovati 1.400 ks i biti u mogućnosti da dostigne stotku iz mesta za 1,5 sekundi.

„Ukoliko smo uspeli da razvijemo 650 ks sa GT Speed modelom, mi ćemo je duplirati sa našim električnim modelom“, izjavio je Halmark. Međutim, kada posmatramo samo ubrzanje do stotke iz mesta, ono sa sobom donosi velike probleme. Najveći jeste to što nisu svi ljudi spremni za njega i jednostavno je mučno.“

Kako bi se ovi problemi izbegli, Bentley će ponuditi svoj električni model sa različitim modovima ubrzanja. „Kupci će moći da imaju ubrzanje do stotke iz mesta za 2,7 sekundi ili jednostavno mogu prebaciti na 1,5 ponovo ukoliko to žele“, dodao je Halmark. „Za nas, brutalnost ubrzanja do stotke nije nešto što nas definiše kao kompaniju“.

Sudeći prema Halmarku, ključni atributi ovog EV modela biće, zasnovano na ovom suludom ubrzanju, jeste mogućnost preticanja i izvlačenja iz opasnih situacija u posebnom maniru i bez ikakvog napora, posebno između 48 i 112, odnosno 48 i 241 km/h.

Bentley još uvek nije istakao u kojoj će formi njegov prvi električni model stići, ali ono što znamo jeste da će on koristiti Premium Performance Electric (PPE) platformu VW Grupacije, razvijenu od strane kompanija Audi i Porsche, kao i to da neće biti dizajniran kako bi izgledao kao električni automobil.

Za jednu varijantu prvog električnog modela britanskog brenda, očekuje se da će stići sa cenom od četvrt miliona evra. Ova „niska“ cena prilično je iznenađujuća, ali ona dolazi zbog činjenice da će novi električni pogonski sklop biti daleko jeftiniji od proizvođačevog trenutnog dvanaestocilindričnog agregata sa unutrašnjim sagorevanjem.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2022. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group