Koristimo kolačiće da poboljšamo Vaše iskustvo na našem sajtu. Ukoliko nastavite da pretražujete ovaj sajt, saglasni
ste sa korišćenjem web kolačića. Za više informacija pogledajte našu Politiku kolačića.
Zadatak konfigurisanja novog Ferrari 296 modela postao je dosta teži sa najavom GTS varijante otvorenog krova, koja će se prirdužiti trenutnom GTB kupeu...
Uz identične bazne aluminijumske šasije i hibridno potpomognute V6 trolitarske jedinice, dobre za 819 ks, kao kod modela tvrdog krova, GTS poseduje sklapajući krov koji može biti otvoren i zatvoren za četrnaest sekudi pri brzinama do 45 kilometara na sat.
Pritiskom dugmeta na konzoli moguće je podeliti krov na dva dela i sakriti ga iza poklopca motora, dok specijalni podesivi stakleni paneli iza dva sedišta pomažu umanjivanju udara vetra. Cena ovih poslastica donosi penal od 70 kilograma, što je ništa kada se doda za ukupnih 1.410 kilograma težine GTB modela, ali deluje da performanse uopšte ne pate zbog ovoga.
Ferrari je zadržao identičan prelazni opseg od dvadeset i pet kilometara na električnom pogonu, što je dobro za brzine do 135 km/h, a uprkos tome što je roudsteru za razvijanje brzine od dvesta na sat potrebno 7,6 sekundi i što je ovo vreme duže za 0,3 sekunde, za ubrzanje do stotke oba modela, GTS i GTB zahtevaju identičnih 2,9 sekundi. V6 jedinica sa 8.500 rpm prenešena je sa GTB modela i stvara 654 ks, kojima je Ferrari dodao još 165 ks električne snage, što rezultira sa konačnih 819 ks, koji ekskluzivno odlaze na zadnju osovinu.
Sve ovo zajedno obećava dosta dobru zabavu, ali za vozače koji žele da pale gume umesto da izbace ruku kako bi uživali u krstarenju ovom predivnom mašinom na letnjem suncu, tako da je bitno napomenuti da novi GTS dolazi sa istim Assetto Fiorano paketom dostupnim u kupe varijanti.
Kao što je moguće videti na ovom crvenom automobilu, poboljšanja fokusirana na vozača donose veću upotrebu ugljeničnih vlakana, ultralagane panele vrata, redukciju za osam kilograma i aero dodatke na prednjem braniku koji pojačavaju silu potiska za deset kilograma. Ferrari tvrdi da je GTS model opremljen AF paketom dobar za 360 kilograma potiska pri brzini od 240 km/h.
Opredeljivanje za Assetto Fiorano paket takođe je jedini zvanični način da se dobiju trkačke linije i super-lepljive Michelin Pilot Sport Cup2R gume, ali će sve ove poslastice dodatno koštati sve nove vlasnike, naravno.
Pre godinu dana, kompanija Dacia predstavila je novi amblem i identitet brenda, dok je on od juče uključen u čitavu ponudu ovog proizvođača, koji je održao svoje obećanje...
Bentley je najavio Azure paket dostupan za celu paletu od pet modela, uključujući Bentaygu, Bentaygu EWB, Flying Spur, Continental GT Coupe i Continental GT Cabrio.
Kompanija Rolls-Royce objavila je nove fotografije svoje medijske prezentacije Phantom Series II, na kojima je moguće videti osveženu ponudu nazvanu Phantom Rendezvous, na Azurnoj...
Kao deo proslave svog pedesetog rođendana, BMW M divizija predstavlja svoj prvi proizvodni M3 Touring model u istoriji, koji će biti lansiran 23. juna ove godine na Goodwood Festiv...
Marta meseca, kompanije Sony i Honda objavile su novo partnerstvo u okviru kog će biti dizajnirana i kreirana električna vozila, ali kako deluje, dva japanska giganta ipak su odluč...
Novi iX1 SUV predstavlja prvi potpuno električni model ove serije i stiže na tržište sa duplom motornom postavkom i maksimalnom izlaznom snagom od 313 ks i 493 Nm obrtnog momenta.
Potpuno novi BMW Serije 7 i novi BMW X7 premijerno su prikazani domaćoj publici. Ovi ekskuzivni modeli na poseban način kombinuju luksuz i inovativne karakteristike, koje uz beskom...
Pet godina nakon predstavljanja inicijalnog koncepta, Mercedes je sada zvanično otrkio finalnu verziju dugo očekivanog Mercedes-AMG Project ONE hiperautomobila...