Zadatak konfigurisanja novog Ferrari 296 modela postao je dosta teži sa najavom GTS varijante otvorenog krova, koja će se prirdužiti trenutnom GTB kupeu...
Uz identične bazne aluminijumske šasije i hibridno potpomognute V6 trolitarske jedinice, dobre za 819 ks, kao kod modela tvrdog krova, GTS poseduje sklapajući krov koji može biti otvoren i zatvoren za četrnaest sekudi pri brzinama do 45 kilometara na sat.
Pritiskom dugmeta na konzoli moguće je podeliti krov na dva dela i sakriti ga iza poklopca motora, dok specijalni podesivi stakleni paneli iza dva sedišta pomažu umanjivanju udara vetra. Cena ovih poslastica donosi penal od 70 kilograma, što je ništa kada se doda za ukupnih 1.410 kilograma težine GTB modela, ali deluje da performanse uopšte ne pate zbog ovoga.
Ferrari je zadržao identičan prelazni opseg od dvadeset i pet kilometara na električnom pogonu, što je dobro za brzine do 135 km/h, a uprkos tome što je roudsteru za razvijanje brzine od dvesta na sat potrebno 7,6 sekundi i što je ovo vreme duže za 0,3 sekunde, za ubrzanje do stotke oba modela, GTS i GTB zahtevaju identičnih 2,9 sekundi. V6 jedinica sa 8.500 rpm prenešena je sa GTB modela i stvara 654 ks, kojima je Ferrari dodao još 165 ks električne snage, što rezultira sa konačnih 819 ks, koji ekskluzivno odlaze na zadnju osovinu.