Postavka priključnih hibrida kompanije Porsche, pokazala se kao veoma popularna među kupcima...
Nemački brend želi da nastavi ovaj trend u budućnosti i predstavlja najnoviju varijantu 2019 Cayenne E-Hybrid modela.
Spreman za tržišno predstavljanje početkom sledeće godine, Cayenne E-Hybrid stići će sa trolitarskim V6 turbo motorom, koji stvara 335 ks i 450 Nm obrtnog momenta. Model takođe poseduje i 14,1 kWh snažno pakovanje litijum-jonskih baterija koje napaja dodatni električni motor dobar za 134 ks i 400 Nm obrtnog momenta. Zahvaljujući ovoj postavci, moćni krosover poseduje kombinovani maksimalni izlaz od 455 ks.
U terminima performansi, Cayenne E-Hybrid može ubrzati do stotke iz mesta za 4,7 sekundi, pre nego što dostigne maksimalnu brzinu od 252 km/h. U poređenju sa prethodnim Cayenne S E-Hybrid modelom, ovo predstavlja poboljšanje od 0,7 sekundi i 9 km/h konačne, maksimalne brzine.
Pakovanje baterija je identične veličine kao i ono korišćeno na prethodnim Cayenne S E-Hybrid modelima, ali sada poseduje veći kapacitet i popravljenu energetsku destinaciju. Ovo omogućuje modelima da putuju 44 kilometra na električnom pogonu, kada Cayene može da razvije najveću brzinu od 133 km/h.
Kada je baterija ispražnjena, može biti napunjena u proseku za 7 ili 8 sati, upotrebom 3,5 kW snažnog punjača i konekcije od 230 volti sa 10 ampera. Ovo vreme može biti skraćeno na samo 2,3 sata sa opcionim punjačem od 7,2 kW i 230 volta jakom konekcijom sa 32 ampera.
Manje promene nastavljaju se u putničkoj kabini, gde su dizajneri ugradili Acid Green akcente, kao i displeje sa specifikacijama hibrida, uključene u instrument tablu i inofrmativno zabavni sistem. Model takođe dolazi sa dodatnom standardnom opremom uključujući Auxiliary Cabin Conditioning sistem, Sport Chrono paket i Porsche Active Suspension Management sistem.
N.Đ.