PREDSTAVLJEN GOLF SEDME GENERACIJE

Sinoć je zvanično predstavljen Golf sedme generacije, model automobila koji se proizvodi već 36 godina, a prodat je u više od 29 miliona primeraka. Volkswagen je objavio slike i detalja o automobilu nakon prezentacije na specijalnom događaju u Berlinu, Nemačka.

Vi možete suditi o automobilu na osnovu fotografija, a mi ćemo vam reći da se nova verzija zasniva na izgledu šeste generacija ovog modela sa oštrijim linijama i nekim novim detaljima poput malog ugla prozora na prednjim vratima.

Walter de Silva, glavni dizajner Volkswagen grupacije, prokomentarisao je stajling novog Golf-a: "Jedan od ključeva za uspeh Golf-a leži u njegovom kontinuitetu. Postoji nekoliko automobila koji su dizajnirani kao Golf , prefinjeno, nametljivo i napredno, pa samim tim postanu vanvremenski."

Iako oblik i stil prati poznati Volkswagenov DNK, golf MK7 leži na potpuno novoj MKB (Modularer Kuerbaukasten) platformi ili Modular Transverse Matrix platformi na kojoj leže novi Audi A3 i Seat Leon.

Novi Golf  dug je 4.255 mm, što je za 56 mm duže od svog prethodnika, i dolazi sa 59 mm većim međuosovinskim rastojanjem koje iznosi 2.637 mm.

Osim toga, VW kaže da su prednji točkovi pozicionirani 43 mm bliže masci hladnjaka nego prethodni model, pa samim tim doprinse da se generiše više unutrašnjeg prostora. Novi Golf je takođe 13 mm širi od prethodne generacije pa sada ukupna širina vozila iznosi 1,799 mm, i 28 mm niži pa visina vozila sada iznosi 1.452 mm

Prema nemačkom proizvođaču automobila, to pomaže da se stvori 10 odsto poboljšanja kada je u pitanju koeficijent otpora vazduha, koji sada iznosi 0,27 Cd. 

Povećanim spoljašnjih dimenzija, enterijer novog Golf-a nudi 15mm više prostora za noge pozadi, dok je za ramena putnika na prenjoj klupi tu dodatnih 31 mm, a za laktove 22 mm. Prtljažnik je porastao za 30 litara, pa ukupni kapacitet prtljažnika iznosi 380 litara. 

Kao što smo primetili u našem prethodnom postu, unutrašnjost Golf-a sedme generacije je samo evolucija odlazećeg Golf-a Mk6.

Novi detalji u enterijeru su tačskrin sisteme, koji, bar u nekim evropskim zemljama kao što su Velika Britanija, će doći kao standard na svim modelima, počevši sa 5,8-inčnim kolor ekranom. Ekran može narasti sve do 8 inča zahvaljujući satelitskom navigacionom sistemu.

Takođe tu je i nova elektronska parkirna kočnica, a po prvi put u Volkswagenu, našao se univerzalni držač telefona koji je smešten ispod središnjeg naslona za ruke.

Među ostalim standardnim sigurnosnim karakteristikama su multi-collision kočioni sistem, koji automatski koči automobil nakon sudara da bi se smanjila kinetička energija, kao i PreCrash sistem koji automatski zateže pojaseve, zatvara prozore i šiber, ostavljajući samo mali jaz, da bi obezbedo maksimalnu zaštitu od stane vezdušnih jastuka.

Druga ponuđena pomagala su adaptivni tempomat, parking senzori, sigurnosna kočnica za vožnju kroz grad, kao i Park Assist, sistem koji pomaže pri parkiranju.

Novi Golf MK7  je veći automobil od modela koji zamenjuje, ali zahvaljujući novoj arhitekturi šasije, proizvodnoj tehnici, motora, pa čak i električnim instalacijama, novi Golf je  do 100 kg lakši od Mk6 modela.

U ponudu menjača spada šestostepeni manuelni menjač, kao i šeststostepeni i sedmostepeni automatski DSG menjač sa duplim kvačilom.

Za evropsko tržište, Volkswagen je razvio dve potpuno nove generacije motora za najnoviji Golf, koji dolaz sa start/stop sistemom koji je standard i samim tim regenere baterije koje nude niz napajanje.

U ponudi će biti 1,2-litarski TSI agregat od 84KS čija kombinovana potršnja iznosi 4,9 lt/100 km, kao i 1,4-litarski TSI agregat od 138KS sa tehnologijom aktivnih cilindara, koja može deaktivirana dva cilindra pa tako postiže prosečnu potrošnju od 4,8 llt/100km. 

Takođe u ponudi će biti i neizostavni  dizel agregati, i to 1,6-litarska jedinica sa 104KS čija prosečna potrošnja iznosi 3,8 lt/100 km, i 2,0- litarskiagregat od 148KS čija prosečna potrošnja iznosi 4,1 lt/100 km 

Najekonomičnija verzija će biti Golf BlueMotion sa dizel agregatom čija emisija CO2 iznosi samo 85 g/km i čija   kombinovana potrošnja goriva iznosi samo 3.2lt/100km

Modelu sa petoro vrata, koji vidite na slikama, pridružiće se nove verzije, i to verzija sa troja vrata, GTI verzija, R verzija kao i Golf Plus MPV. 

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2025. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group