Prema poslednjim informacijama, kompanija Volvo planira da zameni svoju V40 liniju u kompaktnom segmentu...
Modeli ove serije smatraju se direktnim rivalima jedinicama Volkswagen Golf i Ford Focus automobila, između ostalih.
Prema očekivanjima, nova serija preuzeće dizajnerske elemente 40.2 Concept modela, koga vidite u našoj galeriji, premijerno prikazanog prošlog maja, a sudeći prema izvorima bliskim švedskom brendu, ona će takođe imati identičnu arhitekturu XC40 varijanti, najverovatnije očuvavši njen međuosovinski raspon, što će doneti prostraniji enterijer putničke kabine u poređenju sa trenutnim.
Preuzimanjem Compact Modular Architecture (CMA) šasije, nova V40 linija može sebi dozvoliti veliki opseg pogonskih sklopova. Ove jedinice uključiće D3 i D4 dizel četvorocilindraše, zajedno sa T4 i T5 benzinskim jedinicama.
Štaviše, pošto je ova platforma razvijana sa elektrifikacijom na umu, švedska kompanija će kreirati svoj novi kompakt sa dodatnim hibridnim pogonom i verzijom sa potpuno električnim agregatom, što će ponoviti i u slučaju njegovog terenskog blizanca.
Novi kompakt kompanije Volvo, takođe će biti ponuđen i sa poslednje dve vrste baterija u dve veličine, a direktor prodaje i razvoja, Henrik Grin, izjavio je jednoj britanskoj publikaciji, da će dodavanje baznih varijanti biti daleko budžetski efikasnije, ali će ograničiti modele u količini prelaznog opsega, dok će veća baterijska pakovanja doći sa većom cenom, koja rezultira boljim prelaznim opsegom i snagom modela. Iako za sada ostaje nejasno kada zapravo Volvo planira da predstavi ovog naslednika popularne kompakt linije, njegovo pojavljivanje možemo očekivati 2019. ili 2020. godine.
Varijante XC40 i V40 modela nultih emisija gasova neće predstavljati prve potpuno električne proizvode ove kompanije sa CMA arhitekturom, jer je njena uloga nedavno produžena u Polestar 2 limuzini performansi, koja će zvanično na tržištu nastupiti za dve godine.
N.Đ.