Poslušajte pesmu V6 motora duplog turbo punjenja novog Ferrari 296 modela

Kao i u slučaju svakog novog Ferrari modela, jedno od prvih pitanja koje ljudi postavljaju jeste kako on zvuči?...

Ali kada je njegov motor zapravo V6 hibrid duplog turbo punjenja, ovo pitanje ima daleko više smisla, pošto je on od samog starta čudan izbor za italijanski superautomobil. Na svu sreću, kompanija Ferrari je već predstavila snimak potpuno novog 296 GTB modela u akciji, tako da sada možemo sami prosuditi da li su njegove note zadovoljavajuće. Sa svim tim na umu, zvuk nove linije italijanskog brenda nije loš, ali da li on može dostići uteđeljena očekivanja sveta po pitanju Ferrari modela?

Šta god da publika presudi po pitanju zvuka, jednostavno je nemoguće požaliti se na performanse novog automobila. Snaga ove mašine dolazi iz 2,9 litara velikog V6 motora, pod uglom od 120 stepeni, zaduženog za stvaranje 654 ks. Sa druge strane, ovo je najveća specifična izlazna snaga proizvodnog modela kompanije Ferrari, koji se danas može pronaći na tržištu, i ujedno predstavlja prilično imresivanu stavku kada se kreće sa opsivanjem performansi.

Između ove jedinice i njenog osmostepenog menjača, nalazi se električni motor dobar za 164 ks, koga napaja baterija od 7,45 kWh. Ovo je dovoljno kako bi se automobil samo na električnom pogonu kotrljao oko 25 kilometara, dodatno podižući ukupnu snagu modela na 819 ks i 740 Nm obrtnog momenta.

Ova kombinovana snaga dovoljna je kako bi novo čedo kompanije Ferrari ubrzalo do stotke iz mesta za svega 2,9 sekundi i dostiglo 200 km/h u okviru od 7,3 sekundi, odnosno 0,3 sekudi manje od onoga koliko je potrebno F8 Tributo modelu. Zahvaljujući pojedinim pametnim tehnologijama koje smanjuju kilažu, 296 GTP teži svega 1.470 kilograma ili samo 35 kg više od F8 Tributo modela i 74 kg od McLaren Artura serije, koja koristi sličan motor i raspored.

296 GTB može razviti maksimalnu brzinu od 330 km/h, ukoliko mu to dozvolite, dok ga je ovo učinilo za 1,5 sekundi bržim oko test trkačke staze kompanije Ferrari u poređenju sa F8 Tributo modelom. Predivni novi automobil italijanskog proizvođača možda nema urlajući V12 motor, niti stari V8 agregat, ali sa performansama koje donosi, smatramo da on predstavlja pravu premiju, makar morali da se pomirimo sa nešto manje uzbudljivom motornom notom.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group