Poslednji Lamborghini Huracan biće mašina koja se može voziti van asfalta

Lamborghini Huracan se približava kraju svog životnog ciklusa, ali pre nego što se preda i ustupi mesto nasledniku koji stiže u vidu priključnog hibrida, biće predstavljena još jedna varijanta ovog automobila...

Huracan Sterrato će postati prvi Lamborghini model sa specifikacijama reli modela i nedavno je testiran po prvi put, predstavljajući svoje terenske mogućnosti u zvaničnom videu nazvanom Beyond the Concrete.

Proizvodna verzija Huracan Sterrato koncepta iz 2019. godine stiže prekrivena kamuflažom, ali ’Brave, Authentic, Unexpected’ liverija ipak nije uspela da sakrije redizajniranu karoseriju. Kratki snima potvrđuje sve što je moglo da se vidi na procurelim fotografijama prošlog aprila, na kojima se mogao videti terenski superautomobil potpuno nemaskiran. Svet je dobio zvaničnu potvrdu da će se automobil zvati Sterrato, kako je i bilo odštampano na zadnjoj tablici prototipa.

Sterrato ostaje veran konceptu, sa neofarbanim dodacima za blatobrane sa vijcima, zaštitnim pločama, dodatinm LED svetlima montiranim na prednjem braniku, krovnim šinama, blago redizajniranim usisnicima, novom difuzoru i velikom lopaticom na poklopcu motora radi dodatnog hlađenja. Dvadeset inča veliki aluminijumski točkovi opremljeni su glomaznim gumama, dok redizajnirano vešanje sada nudi veći razmak od zemlje, kao što je ranije moglo biti viđeno putem špijunskih fotografija.

Sve ove promene omogućuju mašini srednjeg motora da bude vožena sa lakoćom van utabanih staza, mada bi verovatno trebalo biti dodatno oprezan zbog daleko nego idealnog pristupnog ugla karoserije ovog superautomobila. Bilo kako bilo, možemo pretpostaviti da će Sterrato biti komforan u lakšim terenskim uslovima, šljunčanim putevima i u blatu, sve dok njegov vlasnik nije previše opterećen time što potencijalno može ogrebati farbu karoserije. Takođe, Lamborghini će dodati i zaštitu šasije sa donje strane svom najgrubljem Huracan modelu svih vremena.

Proizvođač automobila nije omogućio bilo kakve detalje vezane za pogonski sklop nove mašine, ali se definitivno može očekivati ne elektrifikovani 5,2 litara veliki V10 motor sa unutrašnjim sagorevanjem u svom poslednjem pojavljivanju. Ovaj agregat poseduje 602 ks u Evo RWD i 631 ks u Evo AWD, Tecnica i STO varijantama. Poslednjepomenuta opcija je definitivno najverovatniji scenario za Sterrato, koji će najverovatnije kombinovati pogon na svim točkovima.

Lamborghini očekuje da će predstaviti Sterrato model u sledećih nekoliko meseci, najverovatnije u oktobru mesecu i na 2022 Paris Motor Show sajmu automobila, ukoliko kompanija iz Sant Agate odluči da se pridruži događaju. Ovo će biti poslednji udarac za Huracan, koji će svoje mesto ustupiti priključnom hibridu koji će stići na tržište 2024. godine.

N.Đ

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2022. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group