Poslednji ekstremni vremenski testovi novog Rimac C_Two modela

Rimac C_Two se nalazi u poslednjim fazama svog višegodišnjeg homologacijskog programa, što znači da može biti prodavan širom sveta i svim zainteresovanima, od zimom okovanih kanadskih prostranstava, do suncem obasjanih bliskoistočnih gradova...

Kako bi bio potpuno spreman za sve ekstremne uslove sa kojima se može susresti, inžinjeri hrvatskog brenda postavili su svoj model na ultimativni vremenski test.

Upotrebom klimatske komore, sposobne za emuliranje različitih uslova i stvaranje temperatura u opsegu od 48 do -28 stepeni Celzijusa, C_Two model kuvan je u visokoj vlažnosti vazduha pod maksimalnom temperaturom, sa veštačklom sunčevom svetlošću koja je bila zadužena za prženje karoserije sve dok enterijer putničke kabine nije dostigao velikih 70 stepeni. Nakon ovoga, kompresori, pumpe i ventilatori automobila pozvani su u pomoć, rashlađujući enterijer na prijatnih 22 stepena, bez pregrevanja bilo koje komponente.

Sa druge strane, prototip vozila je ostavljen na maksimalnoj mogućoj temperaturi ispod nule sa širom otvorenim vratima, što je dovelo do stvaranja sloja leda u svakom njegovom delu. Pošto tečnosti u automobilu počinju teže da se kreću na temperaturama ispod nule, pumpama je rad prilično otežan, ali su one ipak nastavile besprekorno da funkcionišu i vozilo je bilo odleđeno unutar globalno targetiranih homologacijskih vremena.

Nakon poslednjeg testa, predserijski prototip će takođe biti podvrgnut finalnim homologacijskim proverama - testovima izdržljivosti, eksperimntima sa finišima, NVH tjuniranju, globalnoj proizvodnoj evaluaciji, pre nego što se krene sa izgradnjom finalne varijante proizvodnih specifikacija kasnije ove godine. Novi C_Two model kompanije Rimac biće zvanično predstavljen za svega nekoliko meseci.

N.Đ.

Izvor: Rimac Automobili

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group