Sredinom naredne godine Mercedes, odnosno njegov partner AMG će predstaviti tzv. baby SLS, kodnog imena C190, za koji se veruje da će nositi oznaku SLC (ili GT), a u osnovi će se raditi o automobilu koji će konkurisati Porscheovom 911 Turbo i drugim sličnim modelima.
Prema poslednjim saznanjima očekuje se da će ga pokretati novi i spreda (iza prednje osovine) smešteni 4,0 V8 bi-turbo koji će se ugrađivati i u sledeću generaciju modela C63 AMG. Ovaj motor bi u SLC-u trebao da razvija snagu od oko 500 KS i najveći obrtni momenat od 650 Nm. Motor će biti uparen sa 7-stepenim automatskim menjačem koji će spomenutu snagu i momenat prenositi na zadnje točkove.
Osnovu SLC će činiti većinom aluminijski prostorni okvir koji će pojedine elemente deliti sa SLS-om. Karoserija će delom izrađena od aluminijuma ,a delom od kompozitnih materijala. Drugim rečima, masa automobila će se kretati oko 1550 kg uz raspodelu 48 prema 52 u korist zadnje osovine.
Ovaj automobil bi trebao da ubrzava do 100 km/h za manje od 4 sekunde i da dostiže najveću brzinu iznad 300 km/h. Prosečna potrošnja će mu se navodno kretati (prema fabričkim podacima) oko 9,5 l/100 km.
SLC će biti dugačak 4500 mm, dakle 140 mm kraći od SLS-a, dok će mu širina i visina ostati otprilike iste, dakle kretaće se oko 1939, odnosno 1287 mm. Napred bi trebale da se nalaze gume dimenzija 265/35, a pozadi 295/30 mm, obe promera 19 cola.
SLC neća poput svog većeg brata imati tzv. gullwing vrata već konvencionalna napred i "običan" poklopac prtljažnika što će povećati praktičnost automobila. Sa druge strane, SLC će, poput SLS-a, imati elektronski kontrolisan spojler koji će se automatski otvarati na brzinama višim od 120 km/h.
Cena će mu se kretati od oko 120.000 Eura pa naviše, a proizvodnja će biti poverena pogonima u Affalterbachu, u Nemačkoj, gde će SLC zameniti SLS. Kako bi ovaj automobil mogao da izgleda možete da vidite na priloženom renderu.
O.R.