Poslednja pesma savršenih Lamborghini V12 modela

Poslednje V12 jedinice bez električnih asistencija, krenule su ka italijanskom zalasku sunca, a uprkos tome što smo zali da će ovaj dan doći, realnost nije ništa manje tužnija...

Aventador modeli su stvarali predivne zvuke motora iz naših snova, još od kada su se pojavili na sceni 2011. godine, dok su brojna specijalna izdanja ove linije obogatila istoriju autoindutrije tokom prethodne decenije. Lamborghini šalje svoje V12 modele u istoriju sa novim utlimativnim Aventador verzijama, nazvanim Ultimae, superautomobilima koji kombinuju SVJ performanse sa stilskim detaljima S varijanti, radi kreiranja predivnih, ali pre svega brutalnih mašina.

Pošto je reč o poslednjim čistim V12 modelima, u startu možemo očekivati prave zveri, što bez sumnje i jeste slučaj. Ultimae modeli poseduju 6,5 litara velike dvanaestocilindrične agregate sa unutrašnjim sagorevanjem, koji proizvode 770 ks i 720 Nm obrtnog momenta, kako u S, tako i SVJ verziji. Oko šesto jedinica Ultimae linije biće proizvedeno je u seriji, sa 350 kupe i 250 roudster varijanti, ali naravno, svaka od njih je već prodata.

Iako je ovo kraj jedne ere i nomadskog putovanja V12 mašina, njihovoj porodici će se priključiti i nešto novih elektrifikovanih varijanti u vidu hibridnih modela tokom sledeće godine, što će predstavljati tek drugi ovakav slučaj u istoriji italijanskog brenda, nakon Sian FKP 37 serije. Dobro kamuflirani prototipovi su već uhvaćeni javno tokom testiranja, ali za sada ništa više nije poznato o naslednicima Aventador modela, osim da poseduju hibridni pogonski sklop i jednodelnu šasiuju od ugljeničnih vlakana.

Lamborghini je predstavio svoje planove za elektrifikaciju krajem prošle godine, ističući da će u fazama prelaziti na ovaj sistem pogona. Prva faza odvija se upravo sada i fokusira se na proslavu zaveštanja koje su motori sa unutrašnjim sagorevanjem stvorili ovom brendu, dovevši ga u poziciju u kojoj se danas nalazi. Drugu fazu predstavlja usmeravanje poslovanja ka budućnosti neminovno obeleženoj električnom mobilnošću.

Kako italijanski proizvođač navodi, svaki model u njihovoj ponudi biće elektrifikovan do 2024. godine, a uključiće i redizajniranu Urus seriju, hibridnog V8 naslednika Huracan serije i najverovatnije četvrti model, koji još uvek nije zvanično potvrđen. Do tada, mi ćemo uživati u ovim predivnim fotografijama i zamišljati neponovljivu pesmu V12 motora, dok u predivnoj sinfoniji odzvanja italijanskim kanjonima.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2022. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group