Poslednja labudova pesma u ekstremno ograničenom izdanju

Više slika

Više slika

Audi se već oprostio od svoje R8 linije u većini delova sveta, ali ovaj superautomobil pokretan V10 agregatom još uvek nije završio priču, sa Audi R8 Coupe Japan Final Edition varijantom koja je stigla u zemlju izlazećeg sunca kao specijalni oproštaj u ograničenom izdanju...

Model koji će stići u svega osam primeraka staviće tačku na istoriju Audi R8 linije i baziran je na V10 Quattro varijanti, dolazeći u Japan sa tri glavne opcije boja - belom, crvenom i zlatnom. Petokraki dvadesetoinčni točkovi finiširani su u mat bronzanoj nijansi, zlatnih naglasaka, sa svetlo crvenim čeljustima keramičkih kočnica u savršenom kontrastu.

Enterijer ograničene serije finišran je crnom bojom sa Alabaster White akcentima i uklapajućim dijamantskim šavovima. Sedišta su postavljena finom napa kožom, dok su nebo i prtljažnik obloženi alkantarom. Pored toga, tapacirunzi vrata dobijaju individualnu numeraciju za svaki od osam primeraka, zajedno sa “Japan Final Edition” natpisom.

U nečemu što je najverovatnije poslednje pojavljivanje ikada, 5,2 litara veliki V10 agregat unutrašnjeg sagorevanja stvara veoma lepih 612 ks i 580 Nm obrtnog momenta. Ove cifre se poklapaju sa standardnim R8 V10 Quattro izdanjima i vrhunskom ponudom iz R8 V10 GT RWD serije. U slučaju Japan Final Edition modela, snaga se šalje na sve četiri strane uz pomoć sedmostepenog S-tronic menjača.

Audi R8 Coupe Japan Final Edition automobili dostupni su po ceni od 225.934 evra, ali zbog ekstremno ograničene prirode novih modela, koji stižu u svega osam primeraka, ova ponuda definitivno neće trajati dugo. Srećni vlasnici novih specijala sa R8 oznakom takođe će dobiti i komemorativne primerke VIN Art paketa, sa šasijskim brojem posebno ugraviranim na metalnoj ploči za svakog od njih.

Iako je veoma tužno videti da V10 pokretani R8 modeli odlaze u istoriju, postoji šansa da se ova oznaka vrati u formi visokoperformansnih električnih modela. Sudeći prema poslednjim izveštajima, nemački proizvođač razvija specijalnu električnu arhitekturu za vozila nižeg volumena, namenske sportske i superautomobile, koja bi mogla da bude podloga za naslednika automobila sa srednje montiranim agregatom, iako nova generacija R8 modela nije zvanično potvrđena.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group