Porsche je zvanično predstavio svog novog 911 GT3 sportaka

Kompanija Porsche konačno je predstavila dugo očekivani 2022 911 GT3 model...

Ovo je zvanično prvi GT model 992 generacije automobila koji će biti predstavljen i dolazi sa brojnim poboljšanjima u polju performansi koje ga sada čine sportskim više nego ikada, posebno u poređenju sa njegovim prethodnikom. Kao što se moglo očekivati, Porsche nije odstupao previše od originalne ideje 911 GT3 modela, koja se odnosi na 996 generaciju čije su jedinice debitovale 1999. godine.

Poslednje ostvarenje nemačkog brenda ostaje dosledno pobednićkoj formuli, kombinujući atmosferski flet šestocilindraš visokih obrtaja sa trkački orijentisanim hardverom i ogoljenom kabinom, lišenom svog nepotrebnog komfora. Vizuelne karakteristike 2022 Porsche 911 GT3 istaknute su velikim zadnjim krilom. Ručno podesiv, ovaj repni stabilizator kreiran je od ugljeničnih vlakana i ojačane plastike.

Za ovu komponentu se tvrdi da stvara više od 150 procenata sile potiska u poređenju sa prethodnim modelom i dolazi zajedno sa ostalim delovima koji takođe donose zavidna aerodinamička poboljšanja. Ukoliko ovaj masivni repni stabilizator nije po ukusu kupaca, Porsche će njima posebno predstaviti nešto diskretniju Touring verziju bez njega, ali i bez dodatne sile potiska, nažalost.

Najveća promena u mehaničkom segmentu dolazi u vidu potpuno izmenjene postavke prednjeg vešanja. Porsche tvrdi da ni jedna komponenta vešanja nije prenesena sa prethodnih geracija GT3 modela. Umesto standardnih podupirača, novi 911 GT3 koristi kontrolne zglobove nejednakih dužina prednjeg vešanja, preuzetih sa vešanja pionirski predstavljenog od strane nemačkog brenda na 911 RSR trkačkim automobilima 2013. godine.

Ovo omogućuje sportskom automobilu da podnese veće brzine u krivinama pružajući mu bolju vuču. Kao rezultat, novi Porsche 911 GT3 uspeo je da obrne krug na Nürburgring Nordschleife stazi u vremenu od 6:59,927. Međutim, ovo je uspeo da izvede zbog novih pravila, jer je upotrebom standardnih novi 992 GT3 obrnuo slavni krug u vremenu od 6:55,2, što ga zavnično čini brzim od 991.2 911 GT3 RS i 918 Spyder modela.

Novi GT3 napajan je četvorolitarskim šestocilindrašem koji razvija 9.000 obrtaja u minuti i stvara 502 ks, zajedno sa 470 Nm obrtnog momenta. U pratnji ove mašine dolazi standardni autmatski menjač duplog kvačila sa sedam stepeni prenosa, preuzet sa prethodne GT3 linije, dok će manualni šestostepeni prenost biti ponuđen opciono.

Sa PDK menjače, GT3 razvija sto iz mesta za 3,2 sekunde i dostiže maksimalnu brzinu od 317 km/h. U standardnoj ponudi, 911 GT3 dolazi sa Pilot Sport Cup 2 gumama postavljenim na dvadesetoinčne prednje i dvadeset i jedan inč velike zadnje točkove, dok je Nürburgring krug finiširan sa opcionim Michelin Pilot Sport Cup 2R pneumaticima. Za sada ne postoje informacije o ceni novog modela, ali možemo slobodno reći da ona neće biti manja od 124.000 evra.

N.Đ.

Izvor: Porsche

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group