Počela proizvodnja nove Fieste ST

Više slika

Više slika

Ford je 7. februara u svojoj montažnoj fabrici u Kelnu, u Nemačkoj, započeo proizvodnju nove Ford Fieste ST – prve serijski napravljene Fieste sa ubrzanjem ispod sedam sekundi.

Razvijenu od strane Ford Team RS, evropskog ogranka Global Performance grupe koja posluje u sastavu Ford Motor Company, novu Fiestu ST za Evropu pokreće 1,6- litarski EcoBoost benzinski motor s kojim od 0 do 100 km/h ubrzava za 6,9 sekundi, a nudi 182 KS i 240 Nm obrtnog momenta, sa potrošnjom goriva od samo 5,9 l/100 km i emisijom CO2 od 138 g/km*. Postiže maksimalnu brzinu od 220 km/h.

Ford je za Fiestu ST dodatno oplemenio renomirano podvozje (“šasiju“) za svoja vozila B segmenta koja je namenjena za celi svet novim upravljačem, oslanjanjem, komponentama kočionog sistema, konfiguracijom i podešavanjima. Poboljšana verzija Fordovog Torque Vectoring sistema kontrole, kao i elektronski program za kontrolu stabilnosti koji funkcioniše sa tri moda doprineće nagrađivanom i sigurnom iskustvu u vožnji.

„Nova Fiesta ST je vrlo moderan performatni automobil građen na iskustvu s brzim Fiestama dužem od 30 godina i plod globalnog razvojnog procesa", rekao je Juergen Gagstatter, glavni programski inženjer u odeljenju Performance Cars u Ford Evropa. "Ovo vozilo je značajan korak napred, kako u pogledu našeg ponosnog nasleđa - mešanja snažnog motora sa dinamičnim podvozjem, tako i u ostvarivanju smanjene potrošnje goriva i emisije štetnih gasova."

Nova Fiesta ST visokih performansi sledi Fiestine ikonske verzije, uključujući XR2, XR2i, RS1800, RS Turbo i prvu generaciju ST, a opremljena je Fordovim turbo EcoBoost motorom sa dvostrukim bregastim vratilom i nezavisno promenljivim vremenom otvranaja ventila - za postizanje bržeg ubrzanja i veće maksimalne brzinu nego što je ima Ford Focus ST170 iz 2002. godine. Druga generacija Fieste ST je takođe potvrđena za uvođenje na tržišta u Severnoj Americi i azijsko-pacifičkom regionu.

Novi model u Evropi ima jedinstvenu novu spoljašnjost sa trapezoidnom rešetkom (sa saćastom mrežom) i izazovanu zadnju izduvnu cev. Unutrašnjost sa visokim kontrastima je takođe opremljena Recaro sedištima, koja se u ovom vozilu prvi put pojavljuju kao standard.

Nova Fiesta ST je takođe opremljena sa MyKey,Fordovom ekskluzivnom tehnologijom koja omogućava roditeljima da podstaknu bezbedniju vožnju i ograniče izloženost svojih tinejdžera rizicima za volanom i SYNC - Fordovim glasom aktiviranim sistemom povezivanja u automobilu - sa funkcijom vanredne pomoći (Emergency Assistance), koja, nakon nesreće, direktno povezuje putnike u vozilu sa operatorima lokalnih službi za hitne slučajeve.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group