Naslednik Pagani Huayra modela je konačno stigao u vidu 2023 Utopia automobila, kome njegovo ime savršeno pristaje zbog toga što je njegovih masivnih 852 ks dostupno putem neverovatnog sedmostepenog manualnog menjača...
Stil novog modela, za koji njegov brend tvrdi da je zahtevao dugih šest godina da bi stigao do savršenstva, automatski je prepoznatljiv kao Pagani i poseduje centralno fokusirane izduvne grane nalik raketnim potisnicima, podignuto zadnje krilo i centralni boat-tail dizajn zadnjeg poklopca, koji je prenešen sa Huayra modela čije će mesto zauzeti.
Međutim, sveukupan izgled novog hiperautomobila prilično je pritajen i poseduje nove dizajnerske trikove kao što je most spojler koji spaja dva zadnja krila, zajedno sa zadnjim svetlima koji deluju kao da levitiraju u vazduhu i svoju inspiraciju duguju mlaznim turbinama.
Unutar kokpita situacija je slična i tu je obilje poznatih dizajnerskih karakteristika, kao što su dva kružna instrument sata i četiri ventilaciona otvora na vrhu kontrolne table, ali enterijer ipak poseduje dovoljno različitosti kako bi za svakog Huayra vlasnika predstavljao validnu nadgradnju. Jedan smisleni korak unazad predstavlja odbacivanje centralnog ekrana osetljivog na dodir iz starog automobila, za čiji je posao sada zadužen veći digitalni displej postavljen između cajgera i obrtometra.
Međutim, glavna zvezda novog Pagani modela jeste prethodno pomenuti menjač, poznat jedino kao C10, koji stiže sa hromiranim manualnim vođicama brzina na šaltheblu, ponosno smeštenim na centralnom tunelu. Iako je originalni Zonda model stizao sa šestostepenim manualnim menjačem, Huayra serija je prešla na pedalne modele i prebacila se na sekvencijalnu sedmostepenu transmisiju.