Pagani Imola Roadster je vizuelni i tehnički trijumf u evoluciji hiperautomobila

Pagani Automobili predstavlja Imola Roadster, najnovije remek-delo iz svoje divizije Grandi Complicazioni.

Ovo limitirano „open-air“ izdanje nije samo automobil već spoj najsavremenije tehnologije, pedantnog inženjeringa i umetničkog duha.

Automobil Imola Roadster se može pohvaliti jedinstvenim dizajnom, koji ga izdvaja kao vozilo sa otvorenim krovom sa najboljim performansama koje je Pagani ikada napravio. Inženjerski tim se fokusirao na poboljšanje i pouzdanosti i performansi, posebno u oblasti hlađenja.

Svaka linija i površina Imola Roadster ima svoju svrhu, usklađenu sa principima umetnosti i nauke, podsećajući na viziju Leonarda da Vinčija. Imola Roadster pokreće centralno pozicionirani AMG 6-litarski V12 motor koji uz podršku dva turbopunjača razvija 850 konjskih snaga i raspolaže sa 1.100 Nm obrtnog momenta za čiju je distribuciju na zadnju osovinu zadužen 7-stepeni sekvencijalni menjač koji i ovaj put „potpisuje“ Xtrac. Šestocevni izduvni sistem, napravljen od titanijuma i obložen keramikom, ne samo da smanjuje težinu već i obezbeđuje efikasno rasipanje toplote i donosi neuporedivo audio iskustvo.

Šasija je proizvedena korišćenjem mešavine materijala koji nose komercijalni naziv Carbo-Titanium HP62-G2 i Carbo-Triax HP62, što u osnovi predstavlja miks plastike ojačane ugljeničnim vlaknima i titanijuma, a upotrebljen je i premaz Acquarello Light, korišćen za farbanje, zahvaljujući čemu se uštedelo na masi još dodatnih pet kilograma. Težina je ključna za uspostavljanje efikasnosti i zadovoljstva u vožnji. Zahvaljujući strukturnim principima i inovativnim kompozitnim materijalima, novo vozilo je teško samo 1.260 kg  — rezultat pedantne pažnje usmerene na svaki detalj.

Karbonsko-keramičke kočnice marke Brembo obezbeđuju efikasne sposobnosti čak i pri vratolomnim brzinama kretanja. Točkovi integrišu gume tipa Pirelli P Zero Trofeo RS i one su posebno razvijene za ovaj hiperautomobil u formi roudstera. Kad je u najboljoj formi, prilikom ubrzavanja doseže silu od 2,2 g – kako u krivinama, tako i prilikom kočenja.

Ulazak u Imola Roadster je putovanje kroz vreme i umetnost. Drvo, fina reljefna koža i izuzetna izrada Pagani zanatlija stvaraju enterijer koji prevazilazi tradicionalne granice. Sedmokanalni audio sistem, sa novim bas refleksom, pruža impresivno iskustvo tokom vožnje.  

Osnivač i vlasnik kompanije Horacio Pagani otkrio je da će Imola Roadster biti ručno napravljen u samo osam primeraka.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group