OPEL MOKKA SA JEDINSTVENIM SISTEMIMA

Sa potpuno novim SUV-om, Mokkom, Opel prvi put donosi svoje bogate jedinstvene nemačke tehnologije i sisteme pomoći u vožnji u sub-kompaktni SUV segment. Ekskluzivne Opelove tehnologije koje povećavaju i bezbednost i udobnost, sada su dostupne širem segmentu kupaca. One uključuju nagrađivanu, jedinstvenu Opel Eye prednju kameru, kao i Mokkinu sofisticiranu Elektronsku kontrolu stabilnosti (ESC), Pomoć pri kretanju uzbrdo (HSA) i Pomoć pri spuštanju nizbrdo (HDC). 

"Opel je ponovo pokazao industrijsko vođstvo, pružajući tehnologije koje povećavaju udobnost i sigurnost. One nisu samo rezultat najsavremenijeg nemačkog inženjerstva, već su takođe pristupačne i dostupne vozačima SUV-a", kaže potpredsednik Opelovog Inženjeringa, Michael F. Ableson. "Ponosni smo što Mokka uvodi mnoge Opelove ekskluzivne sisteme pomoći u vožnji poput Opel Eye kamere u ovaj brzorastući segment vozila." 

Opel Eye prednja kamera, koja se nalazi između vetrobrana i retrovizora, pomaže vozačima Mokke na dva različita načina. Kamera je u stanju da prepozna znakove na putu i ​​oznake traka, pa pruža osnovu za Sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova (TSR), Upozorenje o napuštanju trake (LDW) i Upozorenje na čeoni sudar (FCA). Sistem Prepoznavanja saobraćajnih znakova čita ograničenja brzine, zabrane preticanja i mnoge druge znakove i prikazuje ih na instrument tabli. Zavisno od uslova osvetljenja, trenutni sistem (TSR II) počinje da prepoznaje i iščitava znakove na svakih 60 metara. 

Upozorenje o napuštanju trake upozorava vozača kada nenamerno napusti svoju traku. Ovo pomaže u sprečavanju opasnih situacija, kao na primer kada vozač zaspi za volanom. Upozorenje o napuštanju trake može da se uključi ili isključi preko tastera. Kada je aktivno, ono upozorava vozača zvučnim signalom i treperenjem ikone na instrument tabli. Upozorenje na čeoni sudar (FCA) upozorava vozača glasnim alarmom, kao i vizuelnim upozorenjem na instrument tabli ako se vozilo nađe u kritičnoj situaciji gde je sudar sa vozilom ispred neminovan. FCA upozorava i na objekte u kretanju i u mirovanju. Vozač može podesiti osetljivost FCA preko kontrola na volanu. 

Pored toga, Opel Mokka je jedan od retkih automobila u svom segmentu koja nudi Pomoć pri kretanju uzbrdo (HSA) i Pomoć pri spuštanju nizbrdo (HDC), kao standardni deo ESC-a, kako za varijantu sa pogonom na sve točkove, tako i za pogon na prednje točkove. HSA funkcija povećava udobnost vožnje, pomažući vozaču kada vozilo treba da krene uzbrdo. HSA sprečava da vozilo krene unazad čak i nakon što je ručna kočnica spuštena. HDC funkcija je veoma korisna u obrnutom scenariju, kada se vozilo spušta niz strminu. Ona se može aktivirati pritiskom na dugme. Tada vozač može da odredi i ograniči brzinu kojom vozilo treba da se spusti. Automatizovana kontrola brzine znači da vozač ne mora da primenjuje kočnice da bi se spustio nizbrdo. Ovo je posebno korisno u ograničenim uslovima, kao što su zaleđene površine ili makadamski putevi, na kojima je važno održati konstantnu brzinu. Željenu brzinu može da podesi vozač, bilo ubrzavanjem ili kočenjem - sistem pomoći će održavati brzinu. 

Drugi ključni sistem pomoći vozaču koji je dostupan u Mokki je Opelovo nagrađivano, biksenonsko Prilagodljivo prednje osvetljenje (AFL+) koje preko jedanaest različitih funkcija osvetljenja prilagođava svoj intenzitet i opseg tako da odgovara preovlađujućim uslovima vožnje i puta. AFL+ funkcije uključuju svetla za seoske puteve, svetla za autoput, svetla za vožnju u gradu, svetla za vožnju u pešačkim zonama, svetla za loše vremenske uslove, duga svetla, statična ugaona svetla, dinamična ugaona svetla, LED dnevna svetla i asistenciju dugih svetala. Ovo poslednje podešava duga svetla automatski, tako da vozač koji je napred i pozadi nije zaslepljen. U poređenju sa konvencionalnim dugim svetlima, LED dnevna svetla smanjuju potrošnju goriva jer zahtevaju znatno manje električne energije. LED svetla imaju izuzetan životni vek, koji je i do 30 puta duži nego kod H7 halogenih sijalica. 

Mokka je prva od tri modela koja otvaraju novi segment vozila za brend Opel. U prvoj polovini 2013., moderan, mali, gradski automobil, ADAM i novi kabriolet Cascada će takođe debitovati na tržištu.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group