Novi X7 - Escalade veličina Rolls Royce luksuz

Deluje da kupci ne mogu da se zadovolje postojećim krosoverima, dok je kompanija BMW više nego srećna prilikom izlaženja u susret i trenutno nudi šest takvih modela...

Međutim, jedna stvar nedostaje u postavci bavarskog brenda, pravi konkurent Mercedes GLS modelu. BMW konačno poseduje pravi odgovor na komšijski terenac, koji nam dolazi u vidu nove 2019 X7 linije. Veći i daleko luksuzniji od prethodnog X5 automobila, proizvodni model predstavlja nešto najbliže X7 iPerformance konceptu predstavljenom prošle godine.

Iako je koncept naišao na prilično hladan pristup kod publike, BMW je uložio velike nade u proizvodnu variijantu, jer, kako tvrde iz kompanije, ona nudi unikatnu kombinaciju ekskluzivnosti i prostranosti, svakako uočljivu putem prednjeg dela kojim dominira masivna hromirana maska, za koju će se dokazati da je veoma kontraverzna. Bez iznenađenja, iz ovog brenda tvrde kako je ovo najveća prednja maska ikada postavljena na njihove proizvodne modele.

Kada stavimo prednju masku sa strane, novi X7 poseduje adaptivne LED farove smeštene iznad masivnih usisnika vazduha. Kako se polako pomeramo unazad, možemo primetiti da su dizajneri ugradili alu felne od 21 inča, relativno ravan krov i prominentno veliki šiber hromiranog okruženja. Model takođe poseduje i duža zadnja vrata, tanke štopaljke i podeljena vrata gepeka, sa funkcijama elektronskog otvaranja i zatvaranja.

Sveukupno, novi X7 meri 5.163 mm u dužini, 1.999 mm u širini i 1.805 mm u visini, sa međuosovinskim  rastojanjem od 3.103 mm. Ove cifre nam potvrđuju da je najnovija linija bavarskog brenda duža za 228 mm, uža za 5 mm i viša za 53 mm od modela X5. Novi modeli X7 serije poseduju međuosovinsko rastojanje duže za 129 mm od X5 varijanti takođe.

Isod haube, X7 xDrive40i  poseduje trolitarski šestocilindrični motor sa turbo punjenjem, dobar za 335 ks i 446 Nm obrtnog momenta. Ova mašina spojena je sa veoma impresivnim osmostepenim automatik menjačem koji svu snagu šalje na obe osovine. Ovakva postavka omogućuje masivnom krosoveru da ubrza do stotke iz mesta za 5,8 sekundi, pre nego što ubrza do maksimalnih 245 km/h.

Mi u Evropi nećemo imati mogućnost da uživamo u nešto bržim xDrive50i varijantama, ali ćemo dobiti dve dizel verzije modela. X7 xDrive30d dolazi sa trolitarskim šestocilindrašem dobrim za 261 ks i 620 Nm obrtnog momenta, što omogućuje X7 automobilima ubrzanje do stotke za 7.0 sekundi i maksimalnu brzinu od 227 km/h.

X7 M50d predstavljaće zvezdu dizel ponude, a u svom paketu donosi 394 ks i 760 Nm obrtnog momenta. Ovo omogućuje ubrzanje do stotke nalik benzinskim modelima, tačnije 5,4 sekunde, pre nego što ubrza do maksimalnih, elektronski limitiranih 250 km/h.

Iako će se sve varijante novih X7 krosovera jasno fokusirati na luksuz i komfor, to ne znači da će im nedostajati previše punokrvnih mogućnosti. Zapravo, kompanija BMW ponudiće opcioni Dynamic Handling paket, koji dodaje integrisano aktivno upravljanje, M Sport kočioni sistem i M sport zadnji diferencijal, isti kao na xDrive50i modelima.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group