Novi Škoda Kodiaq-najbolji i najprostraniji u svom segmentu

Kompanija Škoda pružila je svom popularnom Kodiaq modelu osveženje na pola životnog ciklusa, gotovo pet godina nakon što je ova linija prvi put premijerno predstavljena...

Najnoviji model dolazi redizajniranog izgleda koji ga poravnava sa ostalim poslednjim izdanjima ostalih linija kompanije, praćenim novim tehnologijama i opremom, kao i novim motorima namenjenim vrhunskoj ponudi opsega, modelu Kodiaq RS. Prednji i zadnji branici SUV modela češkog proizvođača, koji je sestrinski automobil Volkswagen Tiguan i Seat Tarraco serija, potpuno su restilizovani.

Nova linija poseduje nešto višu prednju masku, tanje LED farove sa dostupnim LED Matrix segmentima, maglenkama na novim pozicijama, novi difuzor, štopaljke, uža zadnja stakla i Škoda oznaku na sredini vrata gepeka, praćenih novom paletom točkova do dvadeset inča u veličini.

Panel kontrolne table gotovo i da nije promenjen, poseduje standardni osmoinčni ili opcioni 9,2 inča veliki infromativo zabavni sistem u sredini. Ova postavka kompletirana je opcionim 10,25 inča velikim digitalnim instrument satovima. Dvokraki upravljač predstavlja standard u novom Kodiaq opsegu, dok SportLine i RS varijante dobijaju volane trokrakog dizajna kao novitet u ponudi.  

Ambijentalno osvetljenje je redizajnirano i tu su novi dekorativni elementi, sastavljeni od novih i prošivenih seedišta sa ventilacijom, grejanjem i masažnim funkcijama. Integracija za pametne telefone, digitalni radio, poboljšane audio i bežične funcije, takođe su uključeni u standardnom paketu. Putnička kabina ostaje jedna od najprostranijih u čitavom srednjem SUV segmentu i dovoljna je za smeštanje do sedam ljudi.

Za pokretanje ulaznog modela linije zaslužan je 150 ks snažni, 1,5 litara veliliki TSI benzinac, praćen šestostepenim manualnim menjačem, koji svu snagu šalje na prednju osovinu. Nakon njega, tu je i dvolitarska TSI jedinica sa 190 ks, pražena dvolitarskim TDI modelima u dve varijante, sa 150 i 200 ks. Svi modeli, sem 1,5 litara velikog TSI motora, dolaze sa sedmostepenim automaticima duplih kvačila kao standard. 150 ks TDI motori dostupni su sa prednjom ili vučom na obe osovine, dok ostatak modela dolazi sa pogonom na svim točkovima. 

Ba vrhu opsega nalazi se Kodiaq RS, koji sada pokreće dvolitarska TSI benzinska mašina dobra za 245 ks, koja dolazi umesto starog bi-turbo dizelaša.

N.Đ

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group