Novi MG Cyberster sportski model stiže sa 310 i 536 ks

Više slika

Više slika

Važne tehničke specifikacije dugo očekivanog MG Cyberster modela konačno su postale dostupne zahvaljući kineskom Ministarstvu industrije i informativnih tehnologija...

Nova linija će stići sa dve konfiguracije pogonskog sklopa, dok će u osnovnoj ponudi opsega biti postavljen model sa zadnjom vučom dobar za 310 ks. Međutim, svi kupci koji tragaju za nešto više snage, biće u mogućnosti da poruče svoj Cyberster sa pogonom na svim točkovima i u kombinaciji motora sa 335 ks na zadnjoj i električne jedinice dobre za 201 ks napred, što rezultira kombinovanom izlaznom snagom od 536 ks i 727 Nm obrtnog momenta, odnosno cifrom koja je bila rezervisana za superautomobile pre jedne decenije.

Model sa pogonom na svim točkovima dostiže stotku iz mesta za oko tri sekunde i kako smo mogli da razumemo, obe varijante će pokretati 77 kWh snažno baterijsko pakovanje u standardnoj ponudi. Ova baterija bi trebalo da donese električnom sportskom automobilu prelazni opseg od oko 579 kilometara, sudeći prema kineskom test ciklusu za laka putnička vozila, koji zna da bude prilično darežljiv, ali ništa više nego ostali svakako.

Prema najavama, na pravoj liniji, Cyberster bi trebalo da bude solidan izvođač, međutuim, za njega je očekivano da će težiti masivnih 1.984 kilograma, tako da će kineski proizvođač morati dobro da se potrudi kako bi on zaista mogao da bude kontrolisan kao pravi sportski automobil. Pored toga, nikakve informacije vezano za cenu i dostupnost nažalost nisu poznate još uvek.

Iako će mnogi biti prilično sumnjičavi kada je u pitanju poručivanje električnog sportskog automobila kao što je ovaj, MG je ipak dokazao da ume da kreira dobre električne automobile sa razumnim cenama. Vizuelno, ovaj brend je u potpunosti štiklirao svaku stavku po pitanju Cyberter modela, kreirajući automobil koji je podjednako dramatičan i stilski privlačan kako bi bio shvaćen ozbiljno.

Enterijer je podjednako impresivan i pruža premijum osećaj, sa stilskim trokrakim upravljačem i pedalnim menjačem, zakrivljenim displejom informativno zabavnog sistema i instrument satova, visokokvalitetnim menjačem, pa čak i kontrolama sedišta na vratima insprisanih onim u Mercedes-Benz modelima.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group