Novi kineski električni terenac brutalnih performansi

Šangajska kompanija Nio, nedavno je predstavila svoju drugu generaciju proizvodnih električnih modela, ES6 terenaca srednje veličine...

Prateći stope većih linija ES8 i ES6, novi modeli kompanije Nio predstavljaju ulaznu liniju nešto pristupačnijeg tržišnog segmenta, nešto što bi teoretski pružilo brendu veliko poboljšanje prodaje. Nio često nazivaju kineskim Teslom, opisujući novi ES6 kao model visokih performansi, velikog prelaznog ospega i pametni električni terenc. Evo i zašto.

Deo vezan za performanse dolazi zaslugom duple motorne postavke koja nudi oko 400 kW - 536 ks i električnog pogona na svim točkovima, preuzetih sa vrhunskih varijanti opsega. Doduše, ovo nije tipična kombinacija. ES6 koristi indukcioni motor visokih performansi - IM, koji stvara dodatnih 240 kW ili 322 ks.

Prvi motor zadužen je za svakodnevnu vožnju, srednjeg ili niskog intenziteta, dok posednjepomenuti IM uskače kako bi omogućuio pojačavanje performansi i veliko ubrzanje. Nio tvrdi kako je njihov ES6 prvi električni automobil koji koristi PM i IM motore zajedno, zaključivši da je ovo veoma efikasna kombinacija koja dodatno smanjuje troškove i pruža veliku snagu.

U polju snage, novi ES6 modeli sposobni su za ubrzanje do stotke iz mesta u vremenu od 4,7 sekundi i dostizanje maksimalne brzine od 200 km/h. Ovo su više nego respektabilne brojke, koje dodatno prati prelazni opseg od 510 kilometara, sudeći prema procedurama NEDC testova. Ova cifra dobijena je opcionim baterijskim pakovanjem od 84 kW, sličnim onom od 70 kW sa modela ES8, u kojima su standard.

Iako kineska kompanija nije potvrdila koliko srednji ES6 terenac ukupno teži, pomenula je da je njegova karoserija potpuno kreirana od aluminijuma koji se koristi u svemirskom programu, dok su određeni strukturni delovi šasije izgrađeni od ojačanih karbonskih vlakana.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group