Karma Revero - automobil prepoznatljivog stila

Više slika

Više slika

Automobil Karma Revero je zvanično izašao u Americi, stavljajući time tačku na celokupnu dramu nastalu oko toga da li će - ili neće ponovo ugledati svetlost dana nakon što je originalni model Fisker Karma prestao da se proizvodi 2013. godine.

Pored novog imena, obnovljeni model je vraćen u život ljubaznošću kuneske kompanije Wanxiang. Dok dizajn novog automobila ostaje esencijalno identičan modelu Karma koji je izašao pre njega, Revero ipak poseduje obilje novih tehnologija za koje se u firmi nadaju da će kreirati ubedljiv prospekt kod mušterija koje su ekološki svesne.

Ispod haube se nalazi četvorocilindrični motor sa turbo punjenjem koji točkovima isporučuje 260 ks i dolazi iz GM izvora, baš kao što je bio slučaj sa originalnom serijom Fisker Karma. Međutim, Revero sada uključuje ugrađeni punjač od 6,6 kW kapaciteta, što je duplo više od starog modela. Kao dodatak dolazi to da je snaga baterije poraslasa sa 20,4 na 21,4 kWh, što je dovoljno da obezbedi ovom hibridu oko 80 pređenih kilometara samo na struji.

Revero sada takođe koristi i mnogo napredniji solarni krov koji zavisi od vremenskih uslova i može da obezbedi automobilu i do 2,5 km električne razdaljine tokom jednog dana. Iako ova cifra ne zvuči previše, ovo je prvi put da se solarni krov koristi kako bi se dopunila baterija proizvodnog vozila, radije nego njegov pribor i prateća oprema koji se nalaze u enterijeru.

Najveće poboljšanje najverovatnije predstavlja implementacija novog zabavno informativnog sistema kompanije. Sa novim ekranima na dodir i tipkama visoke rezolucije, brend Karma tvrdi da sistem radi na 60 frejmova po sekundi i da će u skorijoj budućnosti podržavati Apple CarPlay i Android Auto aplikacije. Šta više, bežična ažuriranja su dostupna preko posvećene 4g konekcije i navigacionog sistema sa trenutnim saobraćajnim informacijama.

Što se tiče stila eksterijera, Revero ne može biti razlikovan od prvobitnog modela Karma, ali to ne nikako ne mora da predstavlja nešto loše. Prednjim delom i dalje dominiraju podeljena rešetka hladnjaka sa hromiranim akcentima i stasiti branik sa usisnicima vazduha dijamantskog oblika. Drugi delovi automobila poseduju prepoznatljive panele karoserije koji su kombinovani radi upadljivog izgleda isto kao i 2011. godine.

N.Đ.

 

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group