Novi Hyundai i30N - reli mašina za svakodnevnu upotrebu

Najnoviji i30N predstavlja prvi kompakt automobil kompanije Hyundai koji se potpuno bazira na Svetskom reli šampionatu...

Upravo iz tog razloga, novi automobil korejske kompanije moramo shvatiti više nego ozbiljno. Ciljevi ovog brenda zasnivali su se na kreiranju šarmantnog modela performansi, po najmanjoj mogućoj ceni, za sve kupce koji žele izuzetan kvalitet sportskog automobila za odlazak na posao, jurnjavu autoputem i svakodnevnu upotrebu.

Sada je korejski brend u pravom zamahu, a prodaja njegovih modela je prema istraživanju veća za 87% na evropskom tržištu u prethodnih pet godina. Kako bi izgradili ovaj uspeh i preveli reli podijume u profit, kompanija Hyundai lansirala je  svoju liniju performansi N.

Sa dolaskom Alberta Birmana, dugogodišnjeg direktora M odseka performansi kompanije BMW, Hyundai je dobio tip čoveka koji odlično poznaje materiju, a takođe prepoznaje činjenicu da ovogodišnji model sa četvoro vrata zahteva pažnju kakva je njegovom novom brendu potrebna. Ova mašina je Albertova beba, dok nemačko prisustvo predstavlja najveći razlog za optimizam nastao njegovim dolaskom.

Fundamentalni paket i30N nije ništa neobično, on u vidu kompaktnog modela sa petoro vrata i turbo dvolitarskim motorom koji snagu prenosi na sva četiri točka. Ono što je sa druge strane, nešto neobičnije, jeste što po ceni od 28.397 evra, kupci dobijaju, u baznoj verziji modela, veoma neobičan nivo opreme, 247 efektnih ks, diferencijal elektronskog ograničavanja proklizavanja i trostepeno adaptivno vežanje. Opcioni Performance Package podiže neznatno cenu, ali i konjažu na 271 efektrnih ks.

Kada se radi o brzini, standardni automobil dostiže stotku iz mesta za 6,4 sekunde, dok Performance modeli smanjuju ovu cifru za 0,3 sekunde. Obe varijante modela dostužu 250 km/h i poseduju emisije od 40 mp/g prilikom kombinovane vožnje.

Stil karoserije sa petoro vrata identičan je onom koji je korišćen na standardnom modelu i30, dok kompanija Hyundai tvrdi da je adekvatno učvrstila karoseriju celokupne N linije. Širi rubovi točkova karakterišu novi model, dok je karoserija postavljena za 8 mm bliže tlu.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2022. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group