Mercedes-Benz E-Class All-Terrain proslaviće svoju drugu tržišnu generaciju septembra meseca ove godine...
Međutim, visoka direktorska, karavan mašina, do sada nije bila dostupna sa moćnim dizel motorom, ali će se stvari potpuno promeniti, a sudeći prema izvorima bliskim kompaniji, modeli koji su pandan trokrake zvezde serijama kao što su Audi A6 Allroad i Volvo V90 Cross Country, u svojoj sledećoj izbedbi posedovaće novi pogonski, naftaški sklop.
Inlajn šestocilindraš zapremine 2,9 litara sa dve turbine, potpuno je nov i već uključen u modelima E400d, S400d i novom CLS 400d. Ova jedinica u pomenutim automobilima poseduje indentičan izlaz od 340 ks i 700 Nm obrtnog momenta.
Ovo bi svakako bila dobrodošla promena u poređenju sa trenutnih 194 ks iz dvolitarskog četvorocilindraša, korišćenog u E220d ili E350d modelima, jer će novi trocilindraš sa šest valvi generisati 254 ks/189kW.
Oba, prethodno pomenuta automobila, posedovala su standardan devetostepeni automatski menjač duplog kvačila, dok će samo jedna varijanta biti korišćena u E400d liniji takođe, ali njeno ime za sada nije potvrđeno, sudeći prema inicijalnim izveštajima koji su došli direktno od strane proizvođača.
Baš kao i ostatak postavki visokih modela E klase, novi E400d će zadržati svoj robustan dizajn sa predivnim plastičnim komponentama i nešto žešćim vešanjem, koje omogućuje postavku šasije za 39 mm više od standardnog karavana i omogućuje maksimalno rastojanje od zemlje do 156mm.
Najekstremnija verzija najnovijeg Mercedes-Benz E-Class All-Terrain u ponudi donosi 4×4² sufiks i kreirana je od strane kompanijinog inžinjera lično. Ovaj automobil poseduje sve prednosti još većeg rastojanja od zemlje, što je postignuto uklapanjem para portalnih osovina, preuzetih sa modela G500 4×4².
N.Đ.