Novi detalji o 2018. Audi RS4 Avant modelu

Više slika

Više slika

Najnovija linija RS4 Avant stigla je na Evropsko tržište, a kompanija Audi je objavila interesantne detalje i novu galeriju fotografija svog superkaravana...

Baš kao i njegov prethodnik, RS5 Coupe, 2018 RS4 Avant se oslobodio V8 agregata sa unutrašnjim sagorevanjem i zamenio ga twin-turbo V6 jedinicom zapremine 2,9 litara koja razvija 444 ks i 600 Nm obrtnog momenta na svom vrhuncu.

Zapravo, ova dva motora dele identične nauljene delove, uključujući i osmostepeni automatski menjač, a transmisija sa duplim kvačilom je takođe postala prošlost, i Quattro sistem pogona na svim točkovima, koji raspoređuje 60% snage na zadnju osovinu, u normalnim uslovima, dok ona može biti kontrolisana elektronskim putem, preko svog zadnjeg sportskog diferencijala koji dolazi kao standard.

RS4 Avant model, sposoban je da okonča sprint do stotke iz stanja mirovanja za samo 4,1 sekundu, dok mu je maksimalna brzina, kao uvek, elektronski limitirana na 250 km/h. Međutim, ukoliko se kupci opredele za RS Dynamic paket, kompanija Audi može ovaj limit ukloniti i povećati brzinu na maksimalnih 280 km/h. Skromno, možete pomisliti, ali, ukoliko stavite ruku na srce i zdravo razmislite, da li je bilo kome, ko ne želi da ide na avionsku sletnu pistu, više od toga zapravo i potrebno.

Najlepša stvar vezana za ovaj RS4 Avant ipak ostaje njegova prelepa karoserija i rubovi točkova širi za 30 mm, koji odaju poštu legendarnom 1989 Audi 90 Quattro IMSA GTO trkačkom automobilu. Prednji deo automobila poseduje daleko agresivniju jednodelnu masku hladnjaka, masivne usisnike vazduha, kao i standardne devetnaesto ili dvadesetoinčne opcione alu felne, koje takođe dalje vizuelno razdvajaju ovaj RS4 od njegovog manjeg blizanca, zajedno sa brojnim detaljima koje možete detaljno proučiti u našoj galeriji.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group