Treća generacija Porscheovog SUV-a bi na tržište prema sadašnjim saznanjima trebala da stigne 2017. Glavnu razliku u odnosu na trenutnu verziju će činiti upotreba nove platforme koja će uz ostala unapređenja rezultovati manjom masom...
Dizajn i motorizacija ne bi trebali da donesu veće novosti.
U skladu sa već oprobanom Porscheovom formulom nova generacija neće doneti značajnije izmene dizajna. Konkretnije, styling novog Cayennea će biti inspirisan modelom Macan što znači da će dobiti nešto uglađenije i modernije linije bez velikih promena. Kako bi novi Cayenne trebao da izgleda možete da vidite na priloženim renderima, a recimo da slično važi i za enterijer. Dakle, ne treba očekivati veće razlike, odnosno tek nešto moderniju i bogatiju opremu.
Motorizaciju bi u osnovi trebali da čine sadašnji, ali unapređeni motori, odnosno ponudu će činiti V6 i V8 benzinske i diesel verzije, a pridružiće im se i 4-cilindrični plug-in hibridni pogonski sklop.
Najveću razliku će dakle činiti nova platforma, odnosno MLB koja će debitovati sa novim Audijem Q7 krajem ove godine. Istu će koristiti i Bentleyev SUV i Lamborghinijev Urus, a već samom njenom upotrebom masa sledećeg Cayennea će biti za oko 100 kg niža od sadašnje generacije. Ovo će se prvenstveno pozitivno odraziti na performanse automobila i njegovu agilnost, kao i vozne sposobnosti, čemu će pridoneti i ceo niz elektronskih i drugih sistema koji će pomagati vozaču. Tu prvenstveno mislimo na prilagodljivo vazdušno vešanje, PTV (Porsche Torque Vectoring) Plus i sl.
Na kraju dodajmo i da bi do kraja ove godine na tržištu trebala da se pojavi i osvežena verzija trenutne generacije koja će se na tržištu zadržati do 2017.
O.R.