Novi bi-turbo agregati za BMW M3 i M4

Lansiranjem nove BMW M3 limuzine i BMW M4 Coupea, BMW je predstavio i novi bi-turbo 6-cilindrični agregat nove generacije koji zamenjuje stari V8 agregat.

Sa novim M modelima, BMW M filozofija tako se pretočila u već petu generaciju M3 modela. Iz fabrike je izašlo više od 40.000 jedinica BMW M3 Coupea četvrte generacije a njegov naslednik, M4, trebao bi nastaviti tu tradiciju uspeha. Oznaka ”M4” odnosi se na modelsku seriju koja je temelj za novi M model a po prvi će put coupe verzija biti predstavljena u isto vreme kao i verzija sa četvoro vrata koja će po logici stvari nositi naziv BMW M3.

Nova BMW M3 limuzina i BMW M4 Coupe iz BMW M GmbH označavaju povratak na redni šestocilindrični motor koji se koristio za drugu i treću generaciju ovog legendarnog sportskog automobila. Novi motor potpomognut sa bi-turbo punjenjem (uz pritisak od 1,3 bara) donosi ono najbolje od oba sveta – sa jedne strane dizajn sa visokim brojem obrtaja za trenutni odziv, linearno dostavljanje snage širom širokog raspona obrtaja, te nepogrešiv, karakterističan zvuk motora, dok sa druge strane BMW TwinTurbo tehnologija omogućava maksimalan obrtni moment takođe u vrlo širokom rasponu broja obrtaja.

Izvor: Radulović Group

A.N.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group