Novi 308 SW - Novo lice Peugeota

Više slika

Više slika

Novi PEUGEOT 308 SW ima najnoviju generaciju poluautonomnih pomoćnih sredstava za vožnju, za još veću sigurnost, sa paketom Drive Assist 2.0 (dostupan krajem godine). Sastoji se od adaptivnog tempomata sa funkcijom “Stop and Go” (automatski menjač EAT8) i upozorenjem na napuštanje trake i dodaje tri nove funkcije dostupne na magistralnim putevima: poluautomatska promena trake, rana preporuka brzine i prilagođavanje brzine u krivini.

Novi PEUGEOT 308 SW dolazi sa nekoliko tipova motora, plug-in hibridi (HIBRID 225 e-EAT8, HIBRID 180 e-EAT8), benzinske verzije (PureTech 110 S&S BVM6, PureTech 130 S&S BVM6 i PureTech 130 S&S EAT8) i dizel verzije (BlueHdi 130 S&S BVM6 i BlueHdi 130 S&S EAT8).

U zavisnosti od zemlje, novi PEUGEOT 308 SW možete kupiti na veb stranici brenda za 100% digitalno iskustvo kupovine, zamenu, finansiranje i izbor mesta isporuke.

TRŽIŠTE I KUPCI

Novi PEUGEOT 308 SW deo je C segmenta, tržišta na kojem PEUGEOT već dugi niz godina postiže puno uspeha.

Iako je direktan konkurent SUV segmentu, ovaj segment ostaje konstantan od 2010. godine, potražnja u Evropi ostaje jaka, a prognoze prodaje su stabilne i za naredne godine.

Baza kupaca karavana je i najmlađa i najdinamičnija u C segmentu i veoma je vezana za siluetu. Najzastupljeniji su aktivni parovi, sa decom ili bez dece, koji intenzivno koriste svoja vozila (oni su najčešći vozači u segmentu). Veoma su zahtevni i imaju mnoga očekivanja, poput stila, užitka u vožnji i tehnologije, bez ugrožavanja zapremine i prostranosti.

U tom kontekstu je novi PEUGEOT 308 SW u stanju da zadovolji sve potrebe i sve grupe kupaca (70% profesionalnih i 30% privatnih) i spreman je da pridobije nove kupce. Novi PEUGEOT 308 SW pozicioniran je na vrhu ponude sa konceptom zasnovanim na ovim ključnim temama: dizajn, efikasnost, tehnologija i modularnost.

INTENZIVAN

Izazov za novi PEUGEOT 308 SW u pogledu stila bio je pružiti karakter i želju, istovremeno nudeći odličnu zapreminu gepeka.  Oblik konstrukcije je optimizovan za dizajn vrlo kosog krova i povećanje površine materijala dostupnog za oblikovanje zadnjeg dela, bez ugrožavanja unutrašnjeg prostora.

Novi PEUGEOT 308 SW je automobil snažne ličnosti koji oličava pojam stila kao funkcije. Dizajniran je da privuče pogled prema objektu čiji je glavni cilj veliki gepek, prostor u kabini i praktičnost. Međuosovinsko rastojanje je 55 mm duže u odnosu na običnu verziju.

Novi PEUGEOT 308 SW ima karakterističan oblik  zadnjeg dela, oblikovan u dubini, što stvara izražen unos svetlosti koji pritiska automobil na zemlju, što je ključ njegovog stava.

Dizajn bočnog prozora, koji pada brže od krova, stvara varijaciju u materijalu što novom PEUGEOT 308 SW daje posebno dinamičnu siluetu u segmentu.

Zadnji kraj ima ultra tanka LED svetla, ali bez crne trake koja ih povezuje, novi PEUGEOT 308 SW umesto toga pokušava da poveća količinu opažene karoserije, posebno na zadnjem delu, kako bi odražavali njegovu dodatnu zapreminu.

Zadnji deo je dizajniran da optimizuje protok vazduha za aerodinamične performanse.

Na prednjem delu, novi PEUGEOT 308 SW nosi novi grb marke PEUGEOT u rešetki koja mu je u potpunosti posvećena.

Dizajn i tehnološka evolucija, radar za pomoć u vožnji nestaje iza marke (tehnologija koja koristi indijum kompatibilan sa radarskim talasima), dajući mu ponos na mestu. Registarska tablica je premeštena na dno prednjeg kraja.

Prednja svetla koriste LED tehnologiju od osnovnog nivoa opreme. Prednja svetla su oštra kako bi doprinela dinamici i identitetu ovog novog PEUGEOT 308 SW. Proširena su dnevnim svetlima u obliku očnjaka na prednjem braniku. Ovaj svetlosni potpis savršeno je u skladu sa trenutnim PEUGEOT-ovim stilom, koji se na prvi pogled može prepoznati danju i noću.

Na nivoima GT / GT Pack, Full LED farovi su još tanji i postaju PEUGEOT Matrix LED tehnologija, za veću efikasnost i sigurnost u svakodnevnoj vožnji.

Sa zadnje strane svetla usvajaju potpunu LED tehnologiju koja prikazuje 3 kandže za moderan svetlosni potpis, specifičan za brend.

Novi PEUGEOT 308 SW dolazi u 7 boja:

  • Avatar plava,
  • Elixir crvena,
  • Pearl bela,
  • Banquise bela,
  • Artense siva,
  • Platinum siva,
  • Perla Nera crna.

SAVRŠENO SE UKLAPA,  prirodno dobro dizajniran

Novi PEUGEOT 308 Sw je izgrađen na uvećanoj verziji platforme EMP2 (Efficient Modular Platform), koja omogućava upotrebu širokog spektra verzija. Dve priključne hibridne verzije dostupne su od samog početka.

Platforma uključuje nove strukturne elemente, za još veću efikasnost, sigurnost, zadovoljstvo u vožnji i udobnost.

U poređenju sa limuzinom, novi PEUGEOT 308 SW ima veći međuosovinski razmak (+55 mm) da bi dostigao

2.732 m, sa 129 mm prostora za kolena u redu 2, i maksimalizuje zapreminu prtljažnika.

Novi PEUGEOT 308 SW je duži i niži u odnosu na prethodni model :

  • dužina je sada 4.64 m (+6 cm),
  • širina traga točkova (are identical): 1,559 mm / 1,553 mm
  • vetrobransko staklo je pomereno unazad,
  • niži za 20 mm, pa je sada visina 1.44 m.

Zadnji deo je 21 cm duži, što znači da je savršeno uravnotežen :

  • branik perfektno predstavlja novi dizajn,
  • dubok i praktičan gepek

Dimenzije novog PEUGEOT 308 SW savršeno ispunjavaju očekivanja kupaca i omogućavaju mu da ponudi jedan od najboljih gepeka na tržištu, sa duplim dnom u gepeku (motori sa unutrašnjim sagorevanjem) koji obezbeđuje praktičnost i modularnost.

Kod motora sa unutrašnjim sagorevanjem, prtljažnik ispod police ima zapreminu:

  • sa policom u donjem položaju, 608 l ukupne zapremine gepeka.

Da bi bio još praktičniji, novi PEUGEOT 308 SW ima zadnju klupu iz tri dela (40/20/40). Opremljen je sistemom za trenutno preklapanje tri dela sedišta pomoću dve komande lako dostupne sa bočnih strana prtljažnika.

Zadnja klupa može biti konfigurisana na više načina:

  • spušten desni naslon
  • spušten centralni deo za smeštanje skija.
  • levi i centralni naslon spušteni,
  • desni i centralni naslon spušteni
  • With  sa spuštenim naslonima, za verzije sa SUS motorima, i kada je polica gepeka spuštena na donji nivo, zapremina iznosi 1634 litra .

Kada je zadnja klupa spuštena, može se utovariti predmet dužine do 1.85,

Da bi ovo bilo praktično  za svaki dan, prostor prtljažnika opremljen je 12V utičnicom na desnoj strani, LED osvetljenjem u tom delu, dve mreže za odlaganje i kukama za torbe.

Roletna prtljažnika lako se otključava jednom rukom i pritiskom na gore na centralnoj ručki.

Na modelima sa SUS motorima, roletna se može odložiti ispod police tako da ne zauzima prostor.

Gepek vrata se automatski otvaraju da bi olakšala pristup ako imate pune ruke:

  • pomerrajući nogu ispod branika,
  • pritiskom na dugme na ključu,
  • pritiskom na dugme na gepeku,

SAVRŠENO SE UKLAPA, efikasnost

Novi PEUGEOT 308 SW koristi aerodinamiku visokog nivoa, sa Cx od 0,277 i SCx od 0,618 m². Stil svih delova karoserije je optimizovan (branici, difuzor, stubovi karoserije, retrovizori, podvozje itd.).

U istom smislu, dizajn točkova pruža bolju aerodinamiku i značajno doprinosi performansama. Dobitak je veći od 2 grama CO₂ u poređenju sa prošlom verzijom.

Felne na novom PEUGEOT 308 SW kreću se od 16 do 18 inča, u kategorijama klase A i A +, radi veće glatkoće, bez žrtvovanja zahteva marke u pogledu referentnog držanja puta.

Efikasnost je bila ključna briga tokom čitavog procesa razvoja. Ova nova platforma promoviše manju potrošnju goriva i ograničava emisiju CO₂ novog PEUGEOT 308 SW.

Da bi se poboljšala apsorpcija vibracija, krutost šasije se optimizuje povezivanjem strukturnih elemenata. Više nego ikad, užitak u vožnji je u samoj DNK ovog novog PEUGEOTA 308 SW, sa uzornim držanjem na putu, vrhunskim komforom vožnje, odličnim užitkom u vožnji i savršenom upravljivošću u gradu sa radijusom okretanja između ivičnjaka od 10,68 m.

SAVRŠENO SE UKLAPA, topla i prijatna atmosfera

Sedišta u novom PEUGEOT 308 SW dizajnirana su s pažnjom udobnost i naglašavaju kvalitet korišćenih materijala: tekstil, alkantara, reljefna koža i obojena nappa koža.

Na GT verzijama, nit sa potpisom u boji Adamita provlači se kroz sedišta, ističući kontrolnu tablu, panele vrata i pene od jastučića na konzoli.

Prednja sedišta su nagrađena AGR (Aktion fur Gesunder Rucken) oznakom, standardno ili kao opcija, nagrađujući i ergonomiju i opseg podešavanja. Takođe mogu biti opremljeni sa 10-smernim podešavanjem sa dve memorijske postavke. Prednja sedišta takođe mogu biti opremljena opcionim pneumatskim sistemom za masažu sa 8 delova sa nekoliko različitih programa, kao i grejanjem sedišta.

Tu je i konekcija sa dva USB C ulaza za putnike na zadnjoj klupi u Allure paketu opreme.

Došlo je i do tehnoloških promena za novi PEUGEOT 308 SW:

  • vetrobransko staklo sa gerejačima,
  • povećana debljina stakla napred i pozadi

Klima sistem je potpuno redizajniran da poboljša komfor putnika, a putnici na zadnjoj klupi imaju otvore za vazduh u zadnjem delu centralne konzole.

Što se tiče vazduha, novi PEUGEOT 308 SW opremljen je AKS (sistemom kvaliteta vazduha) koji neprestano nadgleda kvalitet vazduha koji ulazi u putnički prostor i može sam da aktivira sistem za reciklaciju vazduha. Od nivoa GT pa naviše, ovo je dopunjeno sa Clean Cabin opcijom, sistemom za prečišćavanje vazduha koji filtrira zagađujuće gasove i čestice. Kvalitet vazduha se prikazuje na centralnom ekranu osetljivom na dodir.

TEHNOLOŠKI DUH, novi PEUGEOT i-Cockpit®

PEUGEOT  i-Cockpit®  je deo DNA brenda.  Sa svakom generacijom postaje sve prefinjeniji i moderniji. Ovaj novi PEUGEOT 308 SW označava evoluciju u pogledu ergonomije, kvaliteta, dizajna i tehnologije sa svojim potpuno novim sistemom za zabavu, PEUGEOT i-Connect®.

Novi kompaktni upravljač sadrži senzore koji mogu da otkriju držanje vozača za volan kada koristi nova pomoćna sredstva u vožnji.

Ergonomski i zagrejan (opcionalno), uključuje sve kontrole:

  • radio,
  • medije,
  • telefon,
  • pomoćne sisteme.

Digitalni panel se nalazi u nivou očiju i uključuje i 10-inčni digitalni ekran od nivoa ACTIVE paketa. U GT paketu je trodimenzionalan. Digitalni panel može se u potpunosti prilagoditi i personalizovati i ima nekoliko načina prikaza koji se mogu menjati direktno sa levog kontrolnog panela.

Konstrukcija kontrolne table novog PEUGEOT-a 308 SW zasniva se na arhitekturi „jakog vetra“ koja postavlja ventilacione otvore direktno ispred glave putnika. Ovaj položaj je optimalan za udobnost vozača i putnika.

Ova arhitektura znači da je standardni 10-inčni centralni ekran osetljiv na dodir, koji je nešto niži od digitalne instrument table, postavljen bliže ruci vozača prirodnim uklapanjem u sredinu kontrolne table.

Od nivoa Allure pa nadalje, novi PEUGEOT 308 SW uvodi potpuno konfigurabilne i-toggle koji zamenjuju fizičku prednju ploču klima uređaja. Raspoređeni ispod centralnog ekrana, poput otvorene knjige, pružaju jedinstvenu estetiku i najviši nivo tehnologije u segmentu.

Svaki i-toggle je prečica osetljiva na dodir na podešavanja klima uređaja, telefonski kontakt, radio stanica, pokretanje aplikacije itd., A sve to korisnik može da konfiguriše.

PEUGEOT i-Cockpit® novog PEUGEOT 308 SW zadržava princip centralnog ekrana „orijentisanog ka vozaču“ koji optimizuje ergonomiju vožnje, taman toliko da se putnik ne oseća isključenim. Isto se odnosi i na centralnu konzolu koja je namerno otvorena prema putniku. Jedan od ciljeva dizajna enterijera bio je uravnotežiti prostor između dva putnika u prvom redu.

Dizajn centralne konzole odražava efekat uštede prostora nove kompaktne klima jedinice. Njegov dizajn objedinjuje sve dinamičke kontrole automobila  na strani vozača:

  • anova ručica za biranje smerova (Drive, Neutral, Reverse) i 2 dugmeta (Parking and Manual) za 8-stepeni automatski menjač
  • birač režima vožnje, da biste izabrali različite režime (električni, hibridni, ekološki, normalni i sportski) u zavisnosti od motora.

Luk središnje konzole proteže se u namenski prostor za bežično punjenje telefona. Ostatak konzole je u potpunosti posvećen skladištenju i praktičnosti:

  • dva velika držača za čaše,
  • dva USB C ulaza (za punjenje ili za prenos podataka),
  • brojna mesta za skladištenje stvari, do čak 34 litra,
  • naslon za ruku.

Novi PEUGEOT 308 SW postaje jedna od novih referenci u segmentu.

Dizajn enterijera ističe raznolikost i bogatstvo upotrebljenih materijala. LED osvetljenje za prijatno raspoloženje (izbor od 8 boja) skriveno je iza centralnog ekrana i svetli nad glavnim dekorom sve do obloga vrata, koje u zavisnosti od nivoa opreme mogu biti penaste, u tkanini, u Alkantari® ili napravljene od pravog presovani aluminijumski delovi.

TEHNO DUH, PEUGEOT i-Connect and i-Connect Advanced

U zavisnosti od veština i želja, novi infotainment sistem može svima ponuditi najbolje iz sveta pametnih telefona i najbolje iz sveta automobila. Ergonomski i neprimetno uz svakodnevnu upotrebu, svaki upravljački program (do 8 profila) može da definiše i sačuva svoj prikaz, ambijent i postavke podešavanja.

Funkcija povezivanja  je sada bežična i moguće je istovremeno povezati dva telefona putem Bluetooth veze.

Centralni ekran visoke rezolucije od 10 inča je u potpunosti i lako prilagodljiv, više prozora sa vidžetima ili prečicama, vrlo jednostavan za upotrebu i odgovara poput tableta.

Lako je prevlačiti kroz različite menije s leva na desno, gore i dole za obaveštenja ili dodirom od tri prsta da biste otvorili zid aplikacije.

Na glavnu stranicu možete se lako vratiti pritiskom na dugme „Home“, baš kao na pametnom telefonu.

Na vrhu ekrana se prikazuju informacije o spoljnoj temperaturi, klima uređaju, položaju na stranicama vidžeta, podacima o povezanosti, obaveštenjima i vremenu.

Tehnološko iskustvo upotpunjuje PEUGEOT i-Connect Advanced, koji je opremljen snažnim i efikasnim TomTom povezanim navigacionim sistemom. Za optimalnu čitljivost, mapa se prikazuje na čitavom 10-inčnom ekranu i ažurira „u vazduhu“.

Komanda „OK PEUGEOT“ dodaje sigurnost i jednostavnost upotrebe korišćenjem prepoznavanja glasa na prirodnom jeziku da bi se obezbedio pristup svim zahtevima u vezi sa funkcijama info-zabave.

Da bi pomogao u pravilnoj upotrebi i odgovorio na sva pitanja, sistem integriše ugrađenu dokumentaciju i uputstva.

Razvijen u partnerstvu sa francuskim brendom Focal, specijalizovanim za audio, novi PEUGEOT 308 SW inovativni FOCAL® Premium Hi-Fi sistem plod je više od tri godine zajedničkog dizajna.

FOCAL®    Premium    Hi-Fi    sistem   je napravljen od 10 zvučnika sa ekskluzivnim tehnologijama:

  • 4 TNF aluminium visokotonci,
  • 4  zvučnika sa  Polyglass  jezgrom  i 165mm  TMD  (Tuned  Mass  Damper) suspenzijom,
  • 1 Polyglass centralni kanal,
  • 1 Power Flower™ vufer.

Dolaze sa novim 12-pinskim pojačalom od 690W i digitalnim ARKAMYS zvukom.

Timovi Peugeot-a i Focal-a zajedno su radili na određivanju lokacija svakog zvučnika kako bi svim putnicima pružili senzacionalno uživanje u zvuku.

Napred je zvuk stabilan i precizan, glasovi su jasni i detaljni, a bas dubok i uticajan.

TEHNO DUH, pomoć vozaču

Najnovija generacija pomagala u vožnji upotpunjuje spektar ugrađenih tehnologija, na najvišem nivou stručnosti brenda.

Dalji korak ka poluautonomnoj vožnji je napravljen sa Drive Assist 2.0 paketom (dostupan krajem godine). Sastoji se od adaptivnog tempomata sa Stop and Go (uz automatski menjač EAT8) i pomoći pri zadržavanju trake i dodaje 3 nove funkcije dostupne na magistralnim putevima:

  • Polu-autonomna promena trake:  predlaže preticanje vozila ispred i vraćanje u svoju traku, od 70 do 180km/h
  • Predviđena preporuka za brzinu:  sistem predlaže vozaču da prilagodi brzinu po znakovima za ograničenje brzine.
  • Smanjenje brzine u krivinama:  optimizuje brzinu u krivinama, do 180 km/h.

Novi PEUGEOT 308 SW standardno se isporučuje sa novom opremom, koja je dostojna viših segmenata:

  • Automatsko otvaranje gepeka,
  • Nadgledanje mrtvog ugla (do 75 metara),
  • Upozorenje na saobraćaj iza vozila (pri vožnji unazad, upozorava na opasnost),
  • Nova rikverc kamera od 180° visoke rezolucije sa ugrađenom prskalicom
  • 360° pomoć pri parkiranju sa 4 kamere (prednja, bočne, zadnja),
  • grejači vetrobranskog stakla i grejanje volana,
  • E-call+ poziv u slučaju opasnosti sa informacijama o putniku,
  • Pomeranje retrovizora pri vožnji unazad.

Naravno, novi PEUGEOT 308 SW i dalje dolazi sa kompletnim asortimanom opreme za pomoć u vožnji, sigurnosti i udobnosti u zavisnosti od nivoa opreme:

  • Adaptivni tempomat sa  Stop  and  Go  funkcijom  (uz EAT8  automatski menjač) sa podešavanjem distance vozila ispred,
  • Adaptivni tempomat sa 30 km/h  funkcijom za manuelni menjač sa podešavanjem distance vozila ispred,
  • Automatsko kočenje u slučaju opasnosti (detektuje pešake, motocikliste, danju i noću, od 7 km/h do 140 km/h u zavisnosti od upozorenja,
  • Održavanje vozila u traci sa upozorenjem pri izlasku iz trake
  • Senzor umora vozača,  detektuje umor pri dugim putovanjima i brzinama preko 65 km/h,
  • Automatsko paljenje dugih svetala,
  • Čitanje saobraćajnih znakova,
  • Panoramski krov,
  • Perimetar i alarm,
  • Elektronska ručna kočnica za sve verzije.

SAVRŠENO SE UKLAPA, motori

Prepoznatljivi hibridni motori brenda, sada se nude u dve verzije u novom PEUGEOT 308 SW :

  • HIBRID  225  e-EAT8  /  pogon na dva točka  /  kombinacija 180ks iz PureTech motora i elektromotor snage  81  kW  upareni sa e-EAT8 menjačem /  od  26g   C0₂/km   i do 59km  100%   električni domet   (po   WLTP standardu, trenutno se odobrava),
  • HIBRID  180  e-EAT8  /  pogon na dva točka  /  kombinacija 150ks iz PureTech motora i elektromotor snage  81  kW  upareni sa e-EAT8 menjačem /  od  25g   C0₂/km   i do 60km  100%   električni domet   (po   WLTP standardu, trenutno se odobrava

Li-ion baterija ima kapacitet od 12,4kwh, snagu od 102kW i dostupne su dve vrste ugrađenih punjača, koji zadovoljavaju sve potrebe kupaca i rešenja za punjenje, kao standard jednofazni punjač od 3,7 kW i kao opcija 7,4 kW jednofazni punjač.

Prosečno vreme punjenja:

  • Iz zidne kutije (32  A)  7.4  kW,  za punu bateriju je potrebno  1  sat i 55  minuta  sa jednofaznim punjačem (7.4 kW),
  • Iz jače utičnice (16  A),  za punu bateriju potrebno je   3h 50m  sa  jednofaznim punjačem (3.7kW),
  • Iz standardne utičnice (8  A),  za punu bateriju potrebno je   7h 5m  sa  jednofaznim punjačem (3.7kW),

Novi PEUGEOT 308 SW dostupan je sa sledećim motorima sa unutrašnjim sagorevanjem koji sadrže CO₂, od 115g/km. Ispunjavanje najnovijih propisa EURO 6 norme, koji se trenutno odobravaju u skladu sa WLTP standardom.

Za bencince, trocilindrični motori sa zapreminom od 1.2l :

  • PureTech 110 S&S BVM6,
  • PureTech 130 S&S BVM6,
  • PureTech 130 S&S EAT8.

Dizel verzije, četvorocilindrični motori sa zapreminom od 15l :

  • BlueHdi 130 S&S BVM6,
  • BlueHdi 130 S&S EAT8,

TCO (ukupni troškovi vlasništva)

Cilj je ponuditi TCO ili troškove upotrebe koji su blizu onima za vozila sa SUS motorima i hibridnim vozilima, uzimajući u obzir sve troškove koji prelaze jednostavne finansijske troškove. Moraju se uzeti u obzir svi sledeći faktori:

  • bolja tržišna vrednost kao polovnom vozilu,
  • širok spektar novčanih podsticaja (ekološki, premijum,  jeftinija registracija, pomoć za kompanije, osiguranje i jeftinije takse),
  • održavanje je isto kao za dizelski motor  (u prvih 36 meseci ili  90,000 km),
  • manja potrošnja energije  (do 12%  manje nego dizelski motor za 36  meseci ili 90,000 km).

PEUGEOT eko-sistem

Da bi podržao svoje kupce kroz energetsku tranziciju, brend PEUGEOT nudi niz usluga zasnovanih na nekoliko stvari.

PEUGEOT Easy-Charge ili kako našim kupcima obezbediti pristup različitim rešenjima za punjenje:

  • niz rešenja za punjenje kod kuće ili na poslu, kroz širok spektar opreme (pojačana utičnica, zidna kutija, pametna zidna kutija, itd.), dijagnozu za procenu električne instalacije koja se nudi i najbolje rešenje za punjenje, kao i konačna instalacija preko naših preporučenih partnera,
  • Javne punionice preko Free2Move, obezbeđuju preko interneta više od 220,000 punionica širom Evrope i izračunavaju distancu, brzinu punjenja i cenu.

PEUGEOT Easy-care  ili kako da uveravate naše kupce kroz postupak otkrivanja i omogućite im da uživaju u svom automobilu sa potpunim mirom:

  • nove simulacije i digitalna putovanja pomažu kupcima preko PEUGEOT-ovog sajta,
  • prilagođeni ugovori o uslugama i pomoć na putu, koji se mogu uključiti u jedan paket finansiranja, tako da mogu uživati u svom vozilu sa potpunim mirom
  • potvrda o kapacitetu baterije kada se automobil servisira, kako bi se olakšala preprodaja vozila, garantujući nivo kapaciteta baterije vozila.
  • Garancija na bateriju iznosi 8 godina ili 160,000km za 70% njenog kapaciteta.

Pomoću aplikacije MyPeugeot® na pametnom telefonu ili sa centralnog ekrana možete:

  • Pokrenite ili zakažite uključivanje klima uređaja u vozilu, osim komfora, ova funkcija se koristi kada je vozilo priključeno na mrežu radi optimizacije autonomije (brže približavanje zadate vrednosti temperature u početnim fazama) i bržeg postizanja optimalne temperature baterije.
  • Provera, status, početak i prekid punjenja baterije.

U zavisnosti od zemlje, putem veb stranice „Internet prodaja“ kupac može da kupi svoje novo vozilo, zameni staro vozilo i finansira svoje novo vozilo sa svog pametnog telefona, tableta ili računara. Svaki kupac imaće slobodu da odluči da im se vozilo besplatno dostavlja kući, uz pažljivo poštovanje svih sigurnosnih standarda.

PEUGEOT potvrđuje svoju ličnost i karakter svojim novim logotipom i novim PEUGEOT 308 Sw je prvo vozilo u asortimanu koje nosi ovaj amblem. Bezvremenski simbol francuskog  brenda okreće novu stranicu u svojim istorijskim knjigama koje obuhvataju današnje iskustvo i globalno iskustvo kvaliteta. Cilj je ponuditi svojim današnjim i sutrašnjim kupcima marku koja ispunjava njihove zahteve.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group