Ništa ne može zaustaviti novi Mitsubishi Outlander

Više slika

Više slika

Kako sat polako otkucava u ovoj godini, najnoviji Outlander modeli debitovaće 16. februara, a do tada, kompanija Mitsubishi pripremila nam je novi materijal kako bismo se dodatno uverili u snagu njene nove generacije kompaktnog terenca...

Poslednji snimak predstavlja nam kamuflirani prototip japanskog proizvođača, pred kojim je postavljen niz teških prepreka i napornih testova, zaduženih za maksimalni stres nad njegovim Super-All Wheel Control AWD sistemom, sa ciljem da se ohrabre svi avanturistički vozači koji ovakav model žele da koriste u punom obimu, za šta je on kreiran pre svega, uprkos svim vremenskim uslovima i stanju na putevima.

“Iskoristili smo sve što znamo o terenskim i normalnim uslovima vožnje iz našeg reli segmenta, radi primenjivanja poslednje Super-All Wheel Control tehnologije u najnovije razvijenoj platformi automobila”, objasnio je glavni inžinjer Outlander linije, Kentaro Honda. “Takođe smo posebno razvili novi selektor moda vožnje kako bismo omogućili značajno sigurnije upravljanje u svakom momentu i po bilo kojim vremenskim uslovima. Nadamo se da će brojni kupci doživeti predivno iskustvo sa našim novim i poboljšanim vozačkim performansama, potpuno novog modela Outlander.”

Spreman za zvanično predstavljanje tokom onlajn događaja zakazanog za 16. februar u 12.00 po centralnoevropskom vremenu, novi 2022 Outlender dolazi kao veći i daleko odvažniji model u poređenju sa prethodnim generacijama. Novi terenac kreiran je na nasleđu Pajero/Montero linija i razvijan je pod proizvodnim konceptom “I-Fu-Do-Do”, koji stoji za veličanstven i autentičan, što se odnosi i na japanski brend, takođe.

Prednji deo u obliku slova X, nastavlja svoju ulogu jedne od glavnih odlika dizajnerskog jezika kompanije, uokvirenog nešto oblijim stilskim linijama, sa velikim bočnim usisnicima vazduha, smeštenim ispod tankih LED farova, krovnom konstrukcijom plutajućeg stila, finiširanom spojlerom i masivnim branicima na oba kraja.

Novi Outlander će prema saznanjima biti baziran na identičnoj platformi kao poslednji Nissan Rogue / X-Trail modeli i najverovatnije će koristiti četvorocilindrični motor zapremine 2,5 litara. Ova jedinica dobra je za 181 ks i 245 Nm obrtnog momenta, a dolazi uparena sa CVT transmisijom i prednjiom vučom u standardnom formatu, ili opcionim pogonom na sva četiri točka. U ponudi će se najverovatnije naći i 2,4 litra velike hibridne jedinice, baš kao i motori priključnog hibridnog pogonskog sklopa.

N.Đ.

Izvor: Carscoops

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group